نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

به گفته اسپنسر رونمایی از بازی‌های Xbox Series X نزدیک است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، اشاره کرده که طرفداران مدت زمان چندانی تا رونمایی از بازی‌های Xbox Series X فاصله ندارند.

در صورتی که مشکلی از نظر شیوع ویروس کرونا پیدا نشود، بین ۷ تا ۸ ماه دیگر تا از راه رسیدن کنسول‌های نسل جدید زمان باقی مانده. نسل نهم کنسول‌های بازی خانگی نیز مشابه نسل فعلی، دو بازیگر عمده دارد و هر دو شرکت مایکروسافت و سونی تاکنون اطلاعات زیادی را از کنسول‌های جدید خود منتشر کردند. مایکروسافت و «ایکس‌باکس سری ایکس» البته در این رابطه و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی، به شکل محسوسی پررنگ‌تر و با محافظه‌کاری کم‌تری به نسبت رقیب عمل کردند و به نظر می‌رسد که این اتفاق، با استقبال طرفداران ایکس‌باکس هم مواجه بوده است.

علیرغم این کمپین تبلیغاتی موفق، همچنان اما مهم‌ترین مسئله برای بازیکنان و طرفداران، شنیدن خبرهای جدید پیرامون خود بازی‌های پلتفرم جدید است و آن‌ها بیش از هر خبر دیگر در ارتباط با کنسول، مشتاق دیدن دموها و نمایش‌های بازی‌های آن هستند. تاکنون البته دو بازی Halo Infinite و Hellblade 2 برای Xbox Series X تایید شده است، اما هنوز موارد بسیار زیادی از این دو بازی نامشخص هستند و باید دید که دموهای این عناوین آن هم درحال اجرا روی Xbox Series X در چه زمانی نمایش پیدا می‌کنند. در این ارتباط فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، در حساب توییتری خود گفته که تیم او پیام طرفداران را شنیده، و باید بگوید که دیگر مدت زمان چندانی تا رونمایی از بازی‌ها باقی نمانده است.

دیروز برنامه‌های کمپانی برای ادامه دادن کمپین لانچ کنسول را بررسی کردم. تیم ما درحال انجام کار بزرگی است و خودشان را هم به خوبی انطباق دادند. من هرگز تا این اندازه از دیدن برنامه‌های ایکس‌باکس هیجان‌زده نبودم. ما صدای شما را شنیده‌ایم، شما شفافیت و سندیت بیشتری می‌خواهید. ما هم برنامه داریم که نمایش‌ها را در همین راستا پیش ببریم و قدم بعدی ما (بازی‌ها) هم به صبر کردن خیلی زیاد احتیاج ندارد.

مایکروسافت Xbox Series X را در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.