نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 خرداد 1399
ساعت 09:00

سونی برنامه نمایش بازی‌های PS5 را به تعویق انداخت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به توجه به اعتراضات و اغتشاشات سراسری جاری در کشور آمریکا، سونی تصمیم به تعویق انداختن برنامه ۴ ژوئن PS5 گرفته است.

طرفداران پلتفرم پلی‌استیشن، پس از مدت‌ها انتظار در هفته گذشته شاهد اعلام زمان برگزاری اولین رویداد تبلیغاتی مرتبط با PS5 شدند. پلی‌استیشن 5 که به عنوان کنسول بازی خانگی نسل بعدی سونی شناخته می‌شود، گرچه مدت‌هاست که معرفی شده و اطلاعات زیادی هم از آن به اشتراک گذاشته شده است، با این حال موارد معرفی شده اکثرا پیرامون مباحث فنی و سخت‌افزاری دستگاه بودند و رویداد ۴ ژوئن (۱۵ خرداد)، با محوریت نمایش بازی‌های قابل اجرا روی کنسول، باعث امیدواری طرفداران پلی‌استیشن شده بود.

درحالی که تنها حدود سه روز تا موعد برگزاری رویداد باقی مانده است، سونی در یک پست توییتری اعلام کرده که تصمیم دارد تا از برگزاری این رویداد صرف نظر کند، تا فرصت را برای شنیده شدن صداهای مهم‌تر فراهم کند. به این ترتیب رویداد مذکور، به دلیل اعتراضات و اغتشاشات سراسری جاری در کشور آمریکا لغو شده و سونی تاریخ جایگزین را هم مشخص نکرده است. گفتنی است که در صورتی که هنوز درباره وضعیت جاری در کشور آمریکا مطلع نیستید، در چند روز گذشته و پس از کشته شدن یک فرد سیاه‌پوست توسط پلیس در یکی از شهرهای آمریکا، تعداد زیادی از شهرهای این کشور درحال حاضر شاهد بروز اعتراضات و اغتشاشات بوده است.

با توجه به اینکه رویداد مذکور قرار بود به صورت دیجیتالی و آنلاین برای مخاطبینی از سراسر جهان برگزار شود، اتخاذ چنین تصمیمی از جانب سونی از جهاتی عجیب به نظر می‌رسد و حالا طرفداران در سراسر دنیا، باید تا مدت زمان نامعلوم بیشتری صبر کنند. کنسول بازی PlayStation 5 قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.