نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 خرداد 1399
ساعت 12:00

رویداد Future Games Show 2020 با حضور بیش از ۳۰ بازی برگزارمی‌شود

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رسانه GamesRadar به همراه نولان نورث و امیلی رز، هفته آینده میزبان رویداد گیمینگ Future Games Show 2020 خواهند بود.

ماه ژوئن، از دیرباز یکی از مهم‌ترین بازه‌های زمانی برای گیمرها بوده و این روزها به صورت سنتی، به موعد مشخصی از سال اختصاص دارد که ناشران و بازیسازان در آستانه شروع تابستان، اقدام به رونمایی از آخرین بازی‌ها و پروژه‌های گیمینگی خود می‌کنند. نقطه اوج این ماه، رویداد E3 است که البته امسال این رویداد به خاطر بحران کرونا لغو شد. با این حال بسیاری از رسانه‌ها و ناشران، از قبل اعلام کرده بودند که برنامه‌های جایگزین و غیرحضوری را به صورت دیجیتال برگزار خواهند کرد. با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه، رسانه GamesRadar به تازگی اعلام کرده که در روز ۶ ژوئن (۱۸ خرداد)، رویداد دیجیتالی را با اجرای دو صداپیشه مشهور صنعت گیم یعنی نولان نورث و امیلی رز برگزار می‌کند. این دو صداپیشه، بیشتر برای اجرا و بازی کاراکترهای «نیتن دریک» و «النا فیشر» در سری Uncharted شناخته می‌شوند.

رویداد مذکور که Future Games Show 2020 نام دارد، به گفته این رسانه شامل نمایش‌هایی از بیش از ۳۰ بازی خواهد بود که این عناوین نیز شامل عناوین بزرگ AAA تا بازی‌های ایندی و مستقل می‌شوند. ناشرانی که برای این رویداد اعلام آمادگی کردند شامل Curve Digital، Deep Silver، Devolver Digital، Hi-Rez Studios، Merge Games، Raw Fury، Red Thread Games، Square Enix، Team17، TeamKill Media، tinyBuild و Walkabout Games هستند.

این رویداد به وقت ایران در روز ۱۸ خرداد - ساعت ۳ بامداد و از طریق کانال‌های رسمی GamesRadar در یوتیوب، توییچ و فیسبوک پخش خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.