نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 خرداد 1399
ساعت 15:00

احتمال نمایش Horizon Zero Dawn 2 در رویداد PS5 سونی وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از پست مرموز حساب رسمی بازی Horizon Zero Dawn درباره رویداد PS5، تعدادی از بازی‌سازان گوریلا نیز بازیکنان را دعوت به تماشای برنامه کردند.

سونی هفته پیش خبر از برگزاری یک برنامه دیجیتال و آنلاین با محوریت بازی‌های PS5 داد که پس از مدت‌ها انتظار، طرفداران پلی‌استیشن را امیدوار به دیدن اولین نمایش‌ها از عناوین کنسول نسل بعدی PlayStation کرده بود. این رویداد که قرار بود در روز ۴ ژوئن برگزار شود، اخیرا به دلیل بروز اعتراضات و اغتشاشات در آمریکا لغو و به زمان دیگری موکول شده است؛ با این حال سونی در خبر اخیر خود اشاره کرده بود که برنامه مذکور، قرار است در تاریخ دیگری که هنوز اعلام نشده پخش شود.

پیرامون این برنامه، سونی وعده نمایش بیش از یک ساعت محتوا از بازی‌های بزرگ و کوچک را داده بود و طرفداران هنوز درباره فهرست بازی‌ها گمانه‌زنی می‌کنند. پیرامون این فهرست، یکی از مهم‌ترین سوالات درباره حضور بازی‌های فرست پارتی و انحصاری سونی است که مشخص نشده نمایش خواهند داشت یا خیر. در صورتی که چنین اتفاقی بیافتد، یکی از اصلی‌ترین کاندیداها می‌تواند دنباله بازی Horizon Zero Dawn محصول سال ۲۰۱۷ استودیو گوریلا گیمز باشد؛ گفتنی است که حساب رسمی توییتری بازی پس از معرفی برنامه PS5، طرفداران را به تماشای برنامه فراخوانده بود. درحالی که گمانه‌زنی‌ها پیرامون نمایش Horizon Zero Dawn 2 در برنامه مذکور بیشتر می‌شود، اخیرا تعدادی از بازیسازان شاغل در گوریلا، از جمله  Blake Rebouche طراح ارشد مراحل و کوئست‌ها و Richard Oud از انیماتورهای ارشد Horizon Zero Dawn نیز از طرفداران خواسته‌اند تا در تماشای برنامه به آن‌ها ملحق شوند.

با توجه به این پست‌ها، می‌توان گفت که احتمال بسیار زیادی برای پخش اولین نمایش‌ها از Horizon Zero Dawn 2 در رویداد جاری PS5 وجود دارد و به این ترتیب، تنها باید منتظر ماند و دید که تاریخ جدید برگزاری این برنامه در چه زمانی اعلام می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.