نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 14 مرداد 1399
ساعت 18:00

فروش بازی Resident Evil 3 از 2٫7 میلیون نسخه عبور کرد

3.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آمار فروش بازی ریمیک Resident Evil 3 از مرز 2٫7 میلیون نسخه و مجموع فروش همه بازی‌های سری نیز از 103 میلیون نسخه عبور کرد.

نسخه بازسازی شده بازی کلاسیک Resident Evil 3، در اوایل سال 2020 توسط کپ‌کام عرضه شد که توسط منتقدین، با بازخوردهایی عمدتا مثبت نیز مواجه بود. این بازی البته هرگز موفقیت تجاری بازی قبلی سری یعنی ریمیک Resident Evil 2 را تجربه نکرد، ولی این به معنای آن هم نیست که عملکرد ضعیفی داشته است. Resident Evil 3 براساس آمار قبلی، حدود ۲ میلیون نسخه در طول پنج روز اول فروش عرضه داشته، که خصوصا با در نظر گرفتن دوره ابتدایی شیوع ویروس کرونا آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

در جریان جلسه گزارش مالی اخیر شرکت کپ‌کام، فاش شده که مجموع فروش بازی Resident Evil 3 حالا از 2٫7 میلیون نسخه عبور کرده است؛ آماری که گرچه نشان از موفقیت تجاری بازی داشته، ولی همزمان نشان می‌دهد که سرعت فروش بازی هرچقدر که از عرضه فاصله گرفته با شتاب بیشتری کم شده است. این پایین آمدن شتاب فروش، درواقع سریع‌تر از بازی Resident Evil 2 نیز بوده است. کپ‌کام همچنین فاش کرده که مجموع فروش همه بازی‌های سری رزیدنت اویل حالا از مرز 103 میلیون نسخه عبور کرده است.

از این سری، در سال 2021 نیز بازی جدید Resident Evil Village در صف انتشار قرار دارد که در اوایل سال بعدی میلادی برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر می‌شود. گزارش‌های غیررسمی از ساخته شدن یک بازی ریمیک دیگر، یعنی Resident Evil 4 نیز وجود داشته که البته تاکنون تایید نشده است. پیرامون Resident Evil 3، این بازی درحال حاضر برای PS4، Xbox one و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.