نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 16 مرداد 1399
ساعت 09:00

تغییری در نام Xbox Game Pass صورت نگرفته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک سخنگوی مایکروسافت گزارش‌های اخیر درباره تغییر نام Xbox Game Pass به Game Pass را رد کرده است.

مایکروسافت چند روز پیش لوگوی جدیدی را برای سرویس Xbox Game Pass معرفی کرد، که در این لوگو کلمه Xbox برداشته شده و فقط عبارت Game Pass در آن دیده می‌شد. این تغییر نام البته فقط در لوگوی جدید دیده می‌شد و نام اکانت توییتری سرویس همچنان Xbox Game Pass باقی مانده بود. علیرغم این موضوع، گزارش‌های مختلفی منتشر شد که فاش می‌کرد کمپانی به شکل بی سر و صدا درحال تغییر نام رسمی سرویس است. پیرامون این گمانه‌زنی‌ها، اخیرا یک سخنگوی مایکروسافت در پاسخی که برای VGC ارسال کرده، چنین تغییر نامی را رد کرده است.

ایکس‌باکس به تازگی لوگوی بازطراحی شده و جدیدی از سرویس Xbox Game Pass را رونمایی کرد. گرچه این لوگو جدید است، ولی تغییری در نام سرویس صورت نگرفته و این سرویس اشتراکی همچنان به عنوان Xbox Game Pass شناخته می‌شود.

گفتنی است که سرویس Xbox Game Pass یکی از مهم‌ترین و البته محبوب‌ترین بخش‌های اکوسیستم ایکس‌باکس است که عضویت در آن به عنوان یک سرویس اشتراکی ماهانه/سالانه، به بازیکن امکان دسترسی به کتابخانه‌ای با صدها بازی مختلف داده می‌شود. بازیکنان مشترک در سرویس همچنین می‌توانند عناوین فرست پارتی ایکس‌باکس را نیز از روز اول انتشار به رایگان دریافت کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.