نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 17 مرداد 1399
ساعت 12:00

برنامه خبری بعدی Cyberpunk 2077 به زودی برگزار می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سی‌دی پراجکت زمان پخش اپیزود دوم برنامه خبری Night City Wire برای Cyberpunk 2077 را اعلام کرد.

با توجه به موعد عرضه نزدیک Cyberpunk 2077 تا چند ماه آینده، شرکت CD Projekt RED برنامه‌های خبری ویژه‌ای را برای نمایش گیم‌پلی و صحبت کردن بیشتر درباره این بازی با عنوان Night City Wire برگزار کرده است. درحالی که قسمت اول این برنامه مدتی قبل پخش شده بود، این کمپانی حالا زمان پخش قسمت دوم برنامه را برای روز 10 آگوست (20 مرداد - ساعت 20:30 به وقت ایران) اعلام کرده است.

با توجه به اطلاعیه اخیر سی‌دی پراجکت، از مهم‌ترین مباحث مورد تمرکز در این قسمت به نمایش دادن مسیرهای داستانی (Life Path) و همچنین تنوع سلاح‌ها در بازی اختصاص پیدا می‌کند. گروه موسیقی Refused هم در این برنامه اجرا خواهد داشت و با در نظر گرفتن تجربه اپیزود قبلی برنامه و انتشار چندین پیش‌نمایش متفاوت از جانب رسانه‌های مختلف، جالب توجه خواهد بود که این قسمت از برنامه Night City Wire در چه مدت زمانی پخش می‌شود.

عرضه بازی Cyberpunk 2077 تاکنون چندین مرتبه با تاخیر مواجه بوده است؛ با این حال آخرین موعد اعلام شده برای انتشار بازی برای روز 19 نوامبر (29 آبان) ذکر شده است. گفتنی است که CD Projekt RED احتمال تاخیر خوردن مجدد عرضه بازی را نیز رد نکرده است. این بازی قرار است برای Xbox One، PS4، PC و Stadia عرضه شود و ارائه بروزرسانی ویژه نسل نهمی بازی نیز به صورت رایگان تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.