نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 16 مرداد 1399
ساعت 15:00

اسپایدر من تنها شخصیت انحصاری در Marvel’s Avengers است

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کریستال داینامیکس، شرایط خاص کاراکتر Spider-Man باعث شده تا او تنها شخصیت انحصاری در بازی Marvel’s Avengers باشد.

یکی از خبرهای پرحاشیه هفته اخیر، اعلام شدن این موضوع بود که کریستال داینامیکس قرار است از طریق یک محتوای قابل بازی پس از عرضه در سال 2021، کاراکتر Spider-Man را فقط برای بازیکنان PS4 و PS5 وارد بازی Marvel’s Avengers کند. لازم به ذکر است که کمپانی سونی به عنوان مالک پلی‌استیشن، از سال‌ها قبل موفق به کسب حق استفاده تجاری شخصیت کامیک بوکی اسپایدر من از مارول شده بود. علیرغم این موضوع، همچنان سوالات بیشتری وجود دارد و در مجموع جامعه بزرگی از بازیکنان نسبت به این اقدام اظهار نارضایتی کردند، و کریستال داینامیکس به عنوان سازنده بازی نیز در پاسخ به این اعتراضات عملکرد جالبی نداشته است.

پیرامون این مسئله، Scot Amos از مدیران کریستال داینامیکس اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که اسپایدر من تنها شخصیتی است که به صورت انحصاری فقط برای پلتفرم خاصی در دسترس قرار می‌گیرد، و این موضوع قرار نیست برای هیچ شخصیت دیگری تکرار شود.

شخصیت Spider-Man یک فرصت منحصر به فرد برای ما بود چون ارتباط خوبی میان پلی‌استیشن و مارول وجود دارد. این شخصیت، تنها کاراکتری در بازی خواهد بود که ما به این صورت آن را ارائه می‌کنیم.

Amos پیش از این نیز گفته بود که این بازی در اصل شامل بسیاری از ابرقهرمانان تیم Avengers می‌شود، اما این شامل اسپایدر من نیست. با این حال با توجه به مالکیت سونی روی شخصیت اسپایدر من و رابطه خوب این شرکت با مارول، کریستال داینامیکس فرصت این را پیدا کرد تا این شخصیت را از طریق پلی‌استیشن وارد بازی کند.

بازی Marvel’s Avengers در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.