نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 31 مرداد 1399
ساعت 12:00

صحبت های یک مدیر ارشد سونی درباره برنامه لانچ PS5

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته اریک لمپل از مدیران ارشد پلی‌استیشن، محتواهایی که برای عرضه در لانچ PS5 و حتی فراتر درنظر گرفته شده، فوق‌العاده و بی سابقه هستند.

سونی در جریان رویداد نمایش عناوین PS5، بازی‌های بزرگی را معرفی کرد که برخی از آن‌ها قرار است از روز اول و همراه با لانچ پلی‌استیشن 5 عرضه شوند. بسیاری از بازی‌های معرفی شده به صورت چندپلتفرمی و تعداد نسبتا زیادی هم بازی انحصاری معرفی شدند، که برخی از این عناوین انحصاری توسط خود سونی ساخته نشده‌اند. درمجموع صحبت‌های پایانی جیم رایان در آن برنامه نیز نشان داد که PS5 قرار است بزرگ‌ترین برنامه لانچ را در تاریخ پلی‌استیشن داشته باشد. پیرامون همین مسئله، اخیرا اریک لمپل مدیر بازاریابی جهانی Sony Interactive Entertainment چنین گفته است:

وقتی که شما از همه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید PS5 که باعث می‌شود تا به عنوان یک محصول واقعا نسل بعد شناخته شود بگذرید، همه چیز پیرامون محتوا و بازی خواهد بود. بازی‌هایی که برای موعد لانچ کنسول و حتی فراتر از آن در نظر گرفته شده حقیقتا هیجان‌انگیز هستند. می‌توانم بگویم که این بهترین لاین‌اپ بازی‌هایی بوده که ما در تاریخ لانچ یک پلی‌استیشن داشته‌ایم. و این هم فقط مربوط با استودیوهای فرست پارتی نیست و حاصل مشارکت و همکاری با شرکای جهانی سونی نیز هست.

ما تعدادی از بازی‌هایی که روی کنسول عرضه می‌شوند را معرفی کردیم، و طبیعتا عناوین بیشتری هم در صف معرفی داریم. با این حال آنچه که واقعا در این بخش هیجان‌انگیز است نحوه تعامل بازی‌سازان و تجربه کردن فرنچایزهای شناخته شده یا کاملا جدید روی این پلتفرم است.

سونی هنوز تاریخ دقیق عرضه PlayStation 5 را اعلام نکرده، ولی می‌دانیم که این کنسول تا حداکثر سه ماه دیگر عرضه خواهد شد. تاکنون عرضه همزمان با لانچ بازی Marvel’s Spider-Man: Miles تایید شده است. Hitman 3 نیز در اوایل سال 2021 عرضه خواهد شد که البته در PS4 و حتی PSVR نیز قابل تجربه است. بازی Deathloop نیز البته درحالی که قرار بود در روز لانچ Ps5 عرضه شود، مدتی پیش با تاخیر در عرضه مواجه شد. همچنین گفته می‌شود که بازی Resident Evil Village نیز در سه ماهه دوم 2021 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.