نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 31 مرداد 1399
ساعت 15:00

توضیحات ناشر بازی Control درباره نسخه Ultimate Edition

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ 505 Games پس از انتقادات از عدم عرضه آپدیت مخصوص نسل نهمی برای نسخه استاندارد بازی Control، توضیحات جدیدی داده است.

505 Games ناشر بازی Control، مدتی پیش در اطلاعیه‌ای پر حرف و حدیث اعلام کرد که دارندگان نسخه استاندارد بازی Control امکان دریافت آپگرید رایگان نسل نهمی را ندارند، و برای این کار باید نسخه جدید Ultimate Edition بازی را که حدود یک هفته دیگر عرضه می‌شود خریداری کنند. گفتنی است که گرچه نسخه استاندارد بازی، قابل اجرا روی PS5 و Xbox Series X خواهد بود، اما بروزرسانی ویژه‌ای که نسخه Ultimate Edition برای دو کنسول جدید دریافت می‌کند را نخواهد گرفت. درحالی که این تصمیم باعث اعتراض بسیاری از طرفداران شده، 505 Games اطلاعیه جدیدی را در این رابطه منتشر کرده است.

روش بروزرسانی که ما ارائه می‌کنیم، فقط از طریق ورژن مشابهی از این بازی است. از آنجایی که ما برای ادامه توسعه بازی در نسل بعد، فقط روی نسخه جامع یعنی Control Ultimate Edition کار خواهیم کرد، متاسفانه امکان ارائه بروزرسانی ویژه نسل نهمی برای همه نسخه‌های عرضه شده موجود را نداریم. در هر صورت باید توجه داشت که دارندگان این نسخه‌ها نیز امکان تجربه بازی روی کنسول‌های جدید را دارند.

به این ترتیب برای اینکه ما بتوانیم بازی کنترل را به هر شکل به نسل بعدی بیاوریم، مجبور به گرفتن تصمیمات سختی شدیم و این شامل ساختن یک نسخه ساده‌شده از بازی یعنی Control Ultimate Edition بوده است. این کار به ما اجازه می‌دهد تا برنامه توسعه بازی در نسل فعلی و بعدی را دنبال کنیم. از اینکه با تاخیر پاسخ دادیم و نتوانستیم انتظار همه را برآورده کنیم پوزش می‌خواهیم و امیدواریم که همچنان به پشتیبانی از بازی Control ادامه دهید.

بازی Control در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.