نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 شهریور 1399
ساعت 12:00

میشل آنسل خالق Rayman و Beyond Good and Evil از یوبی سافت جدا شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ میشل آنسل خالق سری بازی‌های Rayman و Beyond Good and Evil، یوبی‌سافت را به قصد کار روی پروژه خودش یعنی «حیات وحش» ترک کرد.

میشل آنسل، کارگردان و نویسنده قدیمی صنعت گیم که در یوبی‌سافت به خاطر خلق دو مجموعه Rayman و Beyond Good and Evil شناخته می‌شود، اخیرا در اطلاعیه‌ای از طریق حساب رسمی اینستاگرامی خود گفته که از کمپانی یوبی‌سافت جدا می‌شود. به گفته او، جدا شدن از شرکت این اجازه را می‌دهد که از این پس به صورت کامل روی دومین مبحث مورد‌علاقه‌اش، یعنی حیات وحش کار کند. آنسل درحال حاضر برنامه ساخت یک منطقه امن مخصوص حیات وحش را دارد که هدف از این کار نیز برای مقاصد آموزشی و علاقمندان به طبیعت و حیات وحش است.

آنسل البته تا پیش از ترک یوبی‌سافت، چندین سال روی پروژه Beyond Good and Evil 2 کار می‌کرد و جدای از این بازی، عنوان دیگری یعنی WiLD هم از جانب این کارگردان معرفی شده بود. در ارتباط با نگرانی درباره سرنوشت این دو، آنسل اطمینان داده که تیم‌های سازندگان هر دو پروژه مستقل عمل می‌کنند و مراحل ساخت هر دو به خوبی درحال پیشرفت است. به گفته او طرفداران به زودی چیزهای زیبایی خواهند دید.

در ارتباط با Beyond Good and Evil 2، تهیه‌کننده این بازی یعنی Guillaume Brunier صحبت‌های تازه‌ای مطرح کرده و گفته که طرفداران نباید نگرانی خاصی داشته باشند چون آنسل برای چند وقتی می‌شد که مشارکت مستقیمی در ساخت این پروژه نداشت و علیرغم این موضوع، تیم سازندگان با قدرت مشغول توسعه بازی بودند که ساختار و چارچوب‌های آن توسط آنسل پایه گذاری شده بود. او همچنین در ادامه گفته که تیم آن‌ها، اخیرا یک مقطع بسیار مهمی را در فرایند ساخت بازی پشت سر گذاشت و از زمان شروع همکاری Ubisoft Paris، توسعه بازی با سرعت بیشتری جلو رفته است. او درنهایت گفته که در سال 2021 خبرهای جدیدی درباره این «بازی پرچمدار نسل نهمی» منتشر خواهد شد.

گفتنی است که Beyond Good and Evil 2 اولین بار در جریان رویداد E3 2017 معرفی شد و با توجه به اشاره Brunier به کنسول‌های نسل نهم، حالا می‌توان گفت که این بازی برای PS5 و Xbox Series X/S نیز تایید شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.