نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 شهریور 1399
ساعت 09:00

تصاویر جدید PS5 ابعاد این کنسول را نمایش می دهد

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تصاویر جدیدی که اخیرا از ابعاد کنسول بازی پلی‌استیشن 5 منتشر شده، نشان از بزرگ‌ترین کنسول در تاریخ مدرن را دارد.

کمپانی سونی حدود دو ماه دیگر کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن یعنی PS5 را وارد بازار می‌کند، و طرفداران اطلاعات زیادی درباره آن نظیر طراحی ظاهری، مشخصات سخت‌افزاری، عناوین روز عرضه، قیمت و موعد عرضه آن را دریافت کرده‌اند. در ارتباط با این کنسول و طراحی ظاهری آن، از ابتدا مشخص بود که این یک سخت‌افزار با ابعاد بزرگ و غیرمعمول است. در همین رابطه، اخیرا در جریان رویداد National Communications Commission (NCC) در تایوان، تصاویر بیشتری از سایز کنسول منتشر شده است. گفتنی است که اطلاعات سایز کنسول قبلا هم توسط سونی تایید شده بود، با این حال دیدن آن به صورت فیزیکی می‌تواند جلوه بهتری از بزرگ‌ترین کنسول بازی در تاریخ مدرن را نشان بدهد. شما در ادامه این تصاویر را مشاهده می‌کنید.

در تصاویر البته جدای از اطلاعاتی که قبلا هم منتشر شده بود، یک مورد یعنی پایه استند آن جالب توجه است؛ این قطعه به صورتی طراحی شده تا کنسول را در هر دو حالت عمودی و افقی ثابت نگه دارد. قطعه به این ترتیب قابلیت جداسازی دارد و برای هر دو منظور امکان بکارگیری دارد. جدای از این قطعه، ابعاد کنترلر DualSense هم در گالری دیده می‌شود؛ موضوعی که البته قبلا هم توسط سونی فاش شده بود. با توجه به اطلاعات قبلی، نسخه استاندارد PS5 با ابعاد 390 میلی‌متر در 104 میلی‌متر در 260 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 4٫5 کیلوگرم دارد. نسخه Digital Edition این کنسول نیز با ابعاد 390 میلی‌متر در 92 میلی‌متر در 260 میلی‌متر بوده و وزن آن 3٫9 کیلوگرم است.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.