نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 شهریور 1399
ساعت 12:00

نسخه استاندارد بازی Godfall در PS5 با قیمت 70 دلار منتشر می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Godfall که به عنوان اولین بازی نسل نهمی تایید شده برای PS5 درنظر گرفته می‌شود، ظاهرا روی این کنسول با قیمت پایه 70 دلار عرضه خواهد شد.

مهم‌ترین تحول مدنظر بازیکنان با از راه رسیدن هر نسل جدید از کنسول‌های بازی خانگی، عرضه بازی‌های بزرگ‌تر، با گرافیک و جزئیات بیشتر است. هر دو شرکت سونی و مایکروسافت و البته ناشران دیگر، تاکنون از چندین بازی مختلف که برای PS5 و Xbox Series S/X عرضه خواهند شد رونمایی کردند که با توجه به نمایش‌ها، به نظر می‌رسد که عناوین بسیار بزرگ و پرهزینه، همچنان در این نسل نیز درصد مهمی از لاین‌آپ ناشران را تشکیل می‌دهد. در ارتباط با بازی‌های مهم و پرچمدار برای هر ناشر، اولین بار 2K و بازی NBA 2K21 بود که رسما از قیمت 10 دلار بیشتر برای نسخه استاندارد این بازی در کنسول‌های نسل نهمی پرده برداشت. درواقع از آن تاریخ به بعد، این تصمیم به استاندارد صنعت تبدیل شد و بسیاری از ناشران و تحلیلگران، از بالا رفتن قیمت بازی‌ها از 60 به 70 دلار استقبال کردند.

پس از بازی NBA 2K21، عناوین بزرگ دیگر نظیر Call of Duty: Black Ops Cold War و حتی سونی نیز برای بازی‌های انحصاری و مخصوص PS5 خود نیز از قیمت 70 دلاری خبر داده بودند. در این رابطه، اخیرا صفحه پیش خرید بازی Godfall در فروشگاه Best Buy قیمت نسخه استاندارد و دیگر نسخه‌های بازی را اعلام کرده که بر این اساس، نسخه استاندارد بازی با قیمت 70 دلار، Deluxe Edition با قیمت 90 دلار و نسخه Ascended Edition نیز با قیمت 100 دلار پیش فروش می‌شوند. درحالی که اطلاعات مربوط به نسخه‌ها رسما توسط ناشر اعلام نشده، ولی براساس اطلاعات فروشگاه اپیک، نسخه Deluxe شامل دسترسی به یک بسته اکسپنشن می‌شود که جزئیات آن در آینده فاش خواهد شد.

بازی Godfall همزمان با روز لانچ PS5 در 12 نوامبر/22 آبان منتشر می‌شود. این بازی در همین تاریخ و از طریق فروشگاه اپیک، با قیمت فعلی 60 دلار برای PC نیز منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.