نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 02 مهر 1399
ساعت 18:00

Assassin’s Creed Valhalla در PS5 هم به صورت 4K/60 FPS اجرا می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از تایید اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 در Xbox Series X، این مشخصات برای PS5 هم تایید شد.

ماه نوامبر/آبان پیش رو، یکی از مهم‌ترین دوره‌ها در تاریخ صنعت گیم است و جدای از عرضه چندین بازی شدیدا موردانتظار، دو کنسول نسل نهمی PS5 و Xbox Series X نیز عرضه خواهند شد. یکی از مهم‌ترین بازی‌های پاییز امسال عنوان جدید سری اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Valhalla است، که قرار است همزمان با روز عرضه Xbox Series X/S برای کنسول‌های نسل هشتمی، نسل نهمی و پی‌سی منتشر شود. با توجه به تایید نسخه نسل نهمی بازی، این شرکت قبلا وعده داده بود این نسخه از قابلیت‌های نظیر نورپردازی Ray-Tracing، سرعت لود بسیار بالا و ... استفاده خواهد کرد. با این حال در ارتباط با تجربه کاربری، یوبی‌سافت مدتی پیش گفته بود که بازی در پلتفرم Xbox Series X، با مشخصات رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه اجرا می‌شود.

اطلاعیه قبلی یوبی‌سافت، فقط به Xbox Series X اشاره می‌کرد و گرچه انتظار چنین عملکردی در Xbox Series S وجود ندارد، ولی بسیاری از طرفداران عدم اشاره به اجرای کنسول با چنین مشخصاتی در PS5 را مورد توجه قرار داده بودند. در این زمینه باید توجه داشت که خبر مربوط به اجرای بازی در Xbox Series X مدت کوتاهی بعد از مشخص شدن تاریخ عرضه این کنسول بود، و یوبی‌سافت ظاهرا به همین خاطر فقط به نحوه اجرای بازی در کنسول بالارده نسل نهمی ایکس‌باکس اشاره کرده بود. به هر ترتیب این شرکت، اخیرا از طریق یوروگیمر تایید کرده که Assassin’s Creed Valhalla در پلی‌استیشن 5 هم با مشخصات مشابه رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 اجرا می‌شود.

Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای کنسول‌های نسل هشتمی، Xbox Series X و Xbox Series S، پی‌سی و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. بازیکنان PS5 نیز از روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با لانچ این کنسول می‌توانند بازی را تجربه کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.