نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 آبان 1399
ساعت 12:00

FromSoftware از طرفداران مشتاق Elden Ring تشکر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو FromSoftware اخیرا ضمن اعلام عرضه آپدیت جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice، از طرفداران به خاطر اشتیاق و پشتیبانی از Elden Ring تشکر کرده است.

استودیو خوشنام و صاحب سبک FromSoftware، حدود یک سال پیش بود که پروژه بعدی خود با عنوان Elden Ring را معرفی کرد. این یک معرفی بسیار کوتاه بود و خود بازی یا گیم‌پلی به نمایش در نیامد. با این حال در توضیح معرفی بازی، فرام‌سافتور اعلام کرد که این یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با تم و پیش‌زمینه فانتزی و سیاه است که البته در خلق آن، با رمان‌نویس مشهور ژانر فانتزی سیاه یعنی George R.R. Martin، خالق مجموعه رمان‌های نغمه یخ و آتش، یا همان Game of Thrones نیز همکاری وجود داشته است. با توجه به سابقه درخشان فرام‌سافتور و میازاکی در ساخت عناوین قبلی شرکت، و حالا اضافه شده George R.R. Martin، طبیعتا طرفداران اشتیاق فراوانی برای دریافت خبرهای جدید از بازی دارند.

پیرامون این بازی، فرام‌سافتور حالا پس از یک سال خبر جدیدی منتشر کرده که البته دقیقا آن چیزی که طرفداران منتظر آن بودند نیست. این تیم اخیرا از طریق صفحه رسمی توییتری خود اعلام کردند که بازی Sekiro: Shadows Die Twice حالا بروزرسانی جدیدی دریافت کرده و امیدوار هستند که بازیکنان، از محتواهای جدید لذت ببرند. این تیم در پستی دیگر، به Elden Ring پرداخته و از طرفداران به خاطر پشتیبانی و همچنین اشتیاقی که نسبت به این بازی ابراز می‌کنند تشکر کرده است. درنهایت، فرام‌سافتور گفته که امیدوار است طرفداران همچنان مشتاق این بازی باقی بمانند.

Elden Ring در زمان معرفی سال اخیر، به عنوان یک بازی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی معرفی شده بود. با این حال به نظر می‌رسد که عرضه این بازی در عصر کنسول‌های نسل بعدی اتفاق بیافتد و البته باید همچنان منتظر خبرهای جدیدتر ماند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.