نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 آبان 1399
ساعت 12:00

عرضه Control: Ultimate Edition تا سال 2021 تاخیر خورده است

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Remedy Entertainment گفته که نسخه نسل نهمی بازی Control حالا با مدتی تاخیر و در اوایل سال 2021 منتشر می‌شود.

رمدی چند ماه پیش و با معرفی نسخه Ultimate Edition بازی Control، حواشی زیادی را ایجاد کرد؛ این بازی نسخه کاملی از بازی Control به همراه همه بسته‌های الحاقی آن است که نیاز به خرید دارد و برای دارندگان نسخه معمولی بازی نیز قابل ارتقا نیست. به علاوه، این تنها نسخه‌ای از بازی است که در کنسول‌های نسل نهم آپدیت ارتقا دهنده و مخصوص دریافت می‌کند. به این ترتیب بازیکنانی که نسخه عادی بازی Control را دراختیار داشتند، در کنسول‌های نسل نهمی چنین آپدیتی را دریافت نمی‌کنند و برای این کار، نیاز به خرید مجدد بازی و این بار نسخه Ultimate Edition آن خواهد بود.

پیرامون بازی Control: Ultimate Edition، به تازگی فاش شده که بازیکنان کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S باید مدت زمان بیشتری را برای دریافت نسخه نسل نهمی بازی صبر کنند. Remedy در این رابطه گفته که Ultimate Edition حالا در اوایل سال 2021 برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه می‌شود، و آن‌ها با توجه به اینکه می‌خواهند کیفیت محصول نهایی فوق‌العاده باشد، باید بیشتر روی آن کار کنند. شرکت همچنین از طرفداران به خاطر بردباری و درک آن‌ها تشکر کرده است.

بازی Control یکی از عناوین شدیدا موردتحسین سال 2019 بود و درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.