نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 آبان 1399
ساعت 15:00

Take-Two Interactive به دنبال تصاحب شرکت Codemasters است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش جدید نشان می‌دهد که کمپانی Take-Two Interactive، در حال مذاکره برای تصاحب شرکت Codemasters است.

دو شرکت Take-Two Interactive و Codemasters اخیرا تایید کردند که موضوع مذاکرات برای تصاحب شرکت توسط تیک تو صحت داشته است. در این زمینه گزارش قبلی فاش می‌کرد که معامله‌ای که Take-Two Interactive برای این تصاحب دنبال می‌کند، می‌تواند تا 739٫2 میلیون پوند ارزش داشته باشد. در این زمینه Take-Two نیز اطلاعیه‌ای رسمی منتشر و گفته که شرکت معتقد است که این دو کمپانی مکمل فوق‌العاده‌ای برای یکدیگر هستند.

Take-Two باور دارد که ترکیب این کمپانی و Codemasters می‌تواند عناوین و بازی‌های این دو قدرت بزرگ و سطح جهانی سرگرمی‌های تعاملی را کنار یکدیگر قرار دهد. کمپانی نشر و توزیع 2K مکمل فوق‌العاده خوبی برای Codemasters و عناوین ژانر مسابقه‌ای و ریسینگ این شرکت است. ما همچنین معتقد هستیم که با توجه به قدرت توزیع جهانی شرکت، Codemasters قادر خواهد بود تا عملکرد بهتری در زمینه فروش عناوین خود داشته باشد. Codemasters همچنین از دیگر بخش‌های تخصصی توزیع در 2K نظیر آنالیز و بررسی بازار، پروژه‌ها و عملیات‌های آنلاین، توسعه محصول، برندینگ و بازاریابی هم سود خواهد برد.

پیرامون مبلغ معامله، تیک تو در اطلاعیه اخیر خود گفته که «اینکه پیشنهادی مطرح شود قطعی نیست»، با این حال VGC گزارش کرده که در سمت Codemasters اجماع کلی مبنی بر این است که در صورت دریافت پیشنهاد، آن را خواهند پذیرفت. لازم به ذکر است که Codemasters یکی از شرکت‌های قدیمی سازنده و نشر بازی بریتانیایی است و عمدتا به خاطر ساخت بازی‌های سبک ریسینگ باکیفیت و رقابتی خود شناخته می‌شود. این شرکت در اواخر سال 2019 اقدام به خرید استودیو Slightly Mad سازنده سری Project CARS کرد و لایسنس رسمی برخی مسابقات جهانی نظیر FIA World Rally Championship را هم دراختیار دارد. همچنین از این شرکت، در سال 2020 دو بازی F1 2020 و DiRT 5 نیز منتشر شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.