نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 آبان 1399
ساعت 18:00

در Marvel’s Spider-Man Remastered سه تروفی جدید وجود دارد

3.67 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی تایید شده که نسخه ریمستر شده بازی Marvel’s Spider-Man 2018، که منحصرا برای PS5 عرضه می‌شود از پنج تروفی اضافه برخوردار است.

همان طور که قبلا هم مشخص شده بود، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered به عنوان نسخه ریمستر شده از بازی سال 2018 اینسامنیاک گیمز، قرار است از طریق نسخه Ultimate Edition بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به صورت انحصاری PS5 منتشر شود. این نسخه از بازی، شامل ارتقاهای گرافیکی، پشتیبانی از رزولوشن تصویری بالاتر، نرخ فریم بیشتر و البته شامل همه محتواهای قابل بازی DLC نیز هست و البته چهره جدیدی را هم برای شخصیت پیتر پارکر معرفی می‌کند. پیرامون این بازی، اخیرا فاش شده که لیست تروفی‌های این بازی کاملا مجزا از نسخه اورجینال است و بازیکنان می‌توانند پنج تروفی جدید نیز کسب کنند.

وب‌سایت Exophase اخیرا فهرست کامل تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را منتشر کرده که در طی آن، ما شاهد اضافه شدن پنج تروفی کاملا جدید به نسبت فهرست تروفی‌های بازی اورجینال هستیم. این پنج تروفی شامل Max out one Benchmark type، Max out all Gadgets، Achieve Ultimate on a Taskmaster Challenge، Achieve a combo of 100 و Complete any Enemy Base without taking damage بوده و البته همه این تروفی‌ها نیز از نوع نقره‌ای هستند.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در روز 12 نوامبر (22 آبان) و از طریق نسخه Ultimate Edition بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در دسترس بازیکنان PS5 قرار می‌گیرد. این بازی نسخه کاملا جداگانه از بازی اورجینال است و دارندگان عنوان سال 2018، امکان ارتقا دادن بازی خود به این نسخه را در PS5 ندارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.