نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 آبان 1399
ساعت 15:00

صدرنشینی FIFA 21 برای پنجمین هفته متوالی در بریتانیا

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آمارهای اخیر جدول هفتگی فروش بازی‌های ویدیویی در بریتانیا، بازی FIFA 21 را برای پنجمین هفته متوالی در صدر قرار داده است.

آمارهای تازه‌ای که از جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شده، فاش می‌کند که بازی FIFA 21 حالا بعد از پنج هفته همچنان صدرنشینی خود را در این کشور حفظ کرده است. این بازی در واقع از همان هفته اول عرضه، خود را به عنوان صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا نشان داد و از آن تاریخ به بعد، پنج هفته پیاپی را در صدر این فهرست پشت سر گذاشته است. در آمارهای جدید، البته باید توجه داشت که شرایط قرنطینه مجددا در بریتانیا بازگشته و این باعث افزایش فروش 13 درصدی نسخه‌های فیزیکی بازی به نسبت هفته قبل، و همچنین رشد قابل ملاحظه فروش نسخه‌های نینتندو سوییچ شده است.

در دیگر آمارهای جالب‌توجه در هفته اخیر بازار بازی‌های ویدیویی بریتانیا، مشخص شده که Animal Crossing: New Horizons جای خود در رتبه دوم جدول را مجددا پیدا کرده و بازی Watch Dogs: Legion را که کار خود را هفته پیش در رتبه دوم شروع کرده بود، حالا به رتبه چهارم فرستاده است. در این رابطه، Mario Kart 8 Deluxe و Minecraft (نسخه Switch) نیز به ترتیب در رتبه‌های سوم و پنجم قرار دارند. لازم به ذکر است که در هفته اخیر دو بازی جدید Need for Speed: Hot Pursuit Remastered و DiRT 5 نیز عرضه شدند، که البته هیچ کدام جایی بین 10 بازی پرفروش هفته پیدا نکردند. شما در ادامه جدول فروش هفتگی بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتهی به 7 نوامبر (17 آبان)

  1. FIFA 21
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Watch Dogs: Legion
  5. Minecraft (Switch)
  6. Super Mario 3D All-Stars
  7. Ring Fit Adventure
  8. Minecraft Dungeons
  9. Grand Theft Auto 5
  10. L.O.L Surprise! Remix: We Rule The World
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.