نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 آبان 1399
ساعت 09:00

سونی صفحه مخصوصی را برای ابهامات و سوالات پیرامون PS5 ایجاد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در آستانه مرحله اول عرضه کنسول نسل نهمی PS5، صفحه‌ای را با عنوان Ultimate FAQ برای طرح سوالات و پاسخ‌های جامع پیرامون پلتفرم ایجاد کرده است.

مرحله اول عرضه کنسول‌های بازی نسل نهمی پلی‌استیشن، از فردا در برخی مناطق جهان شروع می‌شود و سونی نیز با دو روز فاصله خود را به مایکروسافت و ایکس‌باکس خواهد رساند. با توجه به این موضوع، کمپانی ژاپنی اخیرا در پست جدیدی در وبلاگ پلی استیشن به طرح تعداد زیادی سوال و جواب پرداخته که می‌تواند ابهامات باقی مانده مشتریان پیرامون PlayStation 5 را برطرف کند. تیم پلی‌استیشن همچنین در طول هفته اخیر اقدام به ارسال ویدیوهای آموزشی از شروع کار با PS5 و تنظیمات اولیه آن هم کرده بود که مجموعا، اطلاعات بسیار خوبی را تا پیش از خرید PS5 به مشتریان می‌دهد.

عمده اطلاعات منتشر شده در پست اخیر وبلاگ پلی‌استیشن قبلا هم فاش شده بودند، با این حال طرح همه موارد قبلی و اطلاعات جدید به صورت جامع در یک صفحه، قطعا برای بازیکنان سودمند خواهد بود. گفتنی است که البته حتی با وجود این صفحه پرسش و پاسخ، هنوز ابهامات و سوالات پاسخ داده نشده هم وجود دارد و برخی پاسخ‌های موجود نیز خود دارای ابهام هستند.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.