نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 آبان 1399
ساعت 18:00

فروش Crusader Kings 3 از یک میلیون نسخه عبور کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Paradox Interactive اعلام کرده که عرضه اخیر آن‌ها یعنی بازی Crusader Kings 3 موفق شده تا بیش از یک میلیون نسخه فروش کسب کند.

کمپانی Paradox Interactive همیشه به خاطر ساخت عناوین استراتژیک و خصوصا grand strategy مورد تحسین قرار داشته و جدیدترین بازی آن‌ها یعنی Crusader Kings 3، که حدود دو ماه پیش عرضه شد نیز از همین الگو پیروی کرده است. این بازی یکی از بهترین عناوین شرکت از نظر دریافت بازخوردهای عالی از جانب منتقدین و طرفداران بود و از بسیاری جهات با استقبال گسترده نیز مواجه شد. پیرامون این بازی پرجزئیات، شرکت سازنده بازی اخیرا گفته که فروش بازی حالا از مرز 1 میلیون واحد عبور کرده است.

در جریان گزارش مالی اخیر شرکت پارادوکس، مدیرعامل کمپانی یعنی Ebba Ljungerud از استقبال فوق‌العاده طرفداران و تحسین‌های منتقدان نسبت به این بازی گفت و اینکه حالا پس از حدود دو ماه از عرضه، فروش بازی به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است. لازم به ذکر است که این بازی البته در کتابخانه عناوین Xbox Game Pass در پی‌سی هم قرار دارد و همین موضوع عملکرد فروش یک میلیونی بازی را چشمگیرتر نیز می‌کند.

بازی Crusader Kings 3 درحال حاضر امتیاز متای 91 از 100 را در وب‌سایت Metacritic دارد، و یکی از بالاترین امتیازات را در میان عناوین عرضه شده در سال 2020 به خودش اختصاص داده است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی با امتیاز 9 از 10 که درحال حاضر از طریق استیم و Xbox Game Pass در PC در دسترس قرار دارد را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.