نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 آبان 1399
ساعت 09:00

مجموع فروش بازی Marvel’s Spider-Man از 20 میلیون نسخه عبور کرد

4.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به صفحه لینکداین رسمی یکی از مدیران ارشد پلی‌استیشن، Marvel’s Spider-Man تاکنون بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته است.

پلتفرم پلی‌استیشن سال بسیار بزرگی را در سال 2018 داشت و تعدادی از موردانتظارترین و بزرگ‌ترین بازی‌های این نسل در این بازه زمانی عرضه شدند. بازی Marvel’s Spider-Man اینسامنیاک، البته یکی از این عناوین بود که از زمان معرفی با توجه و استقبال بی‌سابقه‌ای مواجه شد و پس از عرضه نیز نقدهای بسیار خوبی را دریافت کرد. این بازی از بسیاری جهات بسیار خوش ساخت بود و حتی تا پیش از این هم به عنوان پرفروش‌ترین بازی انحصاری پلی‌استیشن در نسل هشتم معرفی می‌شده است.

در ارتباط با اینکه بازی از نظر آماری تا چه میزان در بازار موفق عمل کرده، اخیرا در صفحه لینکداین David Bull، از مدیران ارشد بازاریابی پلی‌استیشن او به آمار جالبی اشاره کرده که طی آن، فاش می‌شود Marvel’s Spider-Man در هفته اول انتشار، موفق به فروش 3٫3 میلیون نسخه و تاکنون به صورت مجموع نیز بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته است. تا پیش از این، آخرین آمار فروش بازی به اواسط سال 2019 مربوط بود که در آن زمان به فروش 13٫2 میلیونی بازی اشاره شده بود.

سری بازی Marvel’s Spider-Man اینسامنیاک، اخیرا شاهد عرضه نسخه‌ای جدید یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هم بود که همزمان با لانچ کنسول PS5، برای این پلتفرم و همچنین PS4 عرضه شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.