نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

Vampire: The Masquerade -Bloodlines 2 برای PS5 هم عرضه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از نمایش اخیر در رویداد اختصاصی ایکس‌باکس، Paradox تایید کرده که Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 برای PS5 هم منتشر می‌شود.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 یکی از عناوینی است که قرار بود در سال گذشته عرضه شود و انتشار آن درنهایت با تاخیر مواجه شد. پس از این تاخیر، سازندگان البته این موضوع را هم مشخص نکردند که موعد عرضه جدیدتر در چه زمانی است. پیرامون این بازی و پس از مدتی سکوت، سازندگان در هفته گذشته اقدام به پخش تریلری جدید در جریان رویداد اخیر Inside Xbox کردند. نکته مهم پیرامون این رویداد پرانتقاد، این بود که لایواستریم به عنوان محلی برای اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی و Third Party که روی ایکس‌باکس سری ایکس اجرا می‌شوند تبلیغ می‌شد، و به نمایش درآمدن این بازی در رویداد ذکر شده، باعث بوجود آمدن شایعاتی شد که احتمالا The Masquerade – Bloodlines 2 برای کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن عرضه نمی‌شود.

پیرامون این نگرانی‌ها، Paradox Interactive به عنوان ناشر بازی، رسما تایید کرده که بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 برای PS5 هم عرضه می‌شود. گفتنی است که این شامل تعدادی دیگر از بازی‌های به نماش درآمده در Inside Xbox اخیر نیز هست و نشان داده نشدن لوگوی PS5 یا PlayStation صرفا به دلیل ماهیت لایواستریم اخیر ایکس‌باکس به عنوان رقیب اصلی پلی‌استیشن بوده است.

تریلر اخیر، البته هنوز تاریخ عرضه‌ای هم برای بازی مشخص نکرده و به این ترتیب باید منتظر بروزرسانی‌های بعدی ناشر بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.