نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 آذر 1399
ساعت 15:00

کارگردان Super Smash Bros. Ultimate از SSD کنسول PS5 تمجید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Masahiro Sakurai اخیرا از تجربه خوب خود در زمان کار با SSD پرسرعت کنسول PS5 گفته و همزمان از فضای خالی پایین آن انتقاد کرده است.

آخرین نسخه از سری بازی‌های فوق محبوب Super Smash Bros یعنی Ultimate تاکنون بیش از 20 میلیون فروش داشته، و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین عناوین تاریخ نینتندو سوییچ نیز محسوب می‌شود. بازی‌های این سری کار خود را به عنوان یک کراس اور بین شخصیت‌های نینتندو در قالب گیم‌پلی مبارزه‌ای شروع کردند، با این حال در طول چند نسخه اخیر، این کراس اور فراتر از شخصیت‌های نینتندو بوده و کاراکترهای محبوبی از دیگر ناشران هم در آن حضور داشته است.

Masahiro Sakurai کارگردان بازی Super Smash Bros. Ultimate اخیرا در یک کراس اور جالب در دنیای واقعی، به جدیدترین کنسول پلی‌استیشن اشاره کرده و از تجربه کاری خود با SSD پرسرعت آن گفته است.

من این کنسول را تهیه و از آن هم استفاده کردم. به نظرم رسید که هر عملی که انجام می‌دهم خیلی سریع و روان اجرا می‌شود. حتی در موقع لودینگ‌ها که خوب البته بسته به شرایط و بازی‌های مختلف، به نظرم به صورت غافلگیرکننده‌ای پرسرعت هستند. در کل تجربه کار کردن و ریتم کار بسیار عالی است. همچنین باید بگویم که حافظه خالی در دسترس SSD به نظرم کم هست و ظرفیت کنسول من تقریبا پر شده است.

با توجه به مصاحبه اخیر، Sakurai البته گفته که بسیاری از بازی‌های نصب شده روی PS5 مربوط به PS4 است. درحالی که نصب بازی‌های PS4 روی PS5 امکان‌پذیر است، ولی سونی توصیه کرده که بازیکنان بهتر است عناوین نسل هشتمی را روی حافظه HDD خارجی ذخیره کنند و به این ترتیب، فضای ارزشمند SSD کنسول PS5 را برای عناوین نسل نهمی کنار بگذارند. در هر صورت، این توصیه نیز گرچه منطقی به نظر می‌رسد، با این حال همچنان پایین بودن حجم در دسترس SSD این کنسول نیز انتقاد درستی است و باید دید که بروزرسانی‌ها و خبرهای بعدی درباره پشتیبانی از SSD جانبی در PS5 در چه زمانی منتشر می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.