نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 آذر 1399
ساعت 09:00

انتظار می رود که بیش از نیمی از فروش Cyberpunk 2077 دیجیتالی باشد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدیرمالی شرکت CD Projekt انتظار دارد که بیش از 50٪ از فروش بازی Cyberpunk 2077 به صورت دیجیتالی باشد.

در طول چند سال اخیر و خصوصا در همین ماه‌های اخیر که صنعت گیم با مشکل شیوع ویروس کرونا مواجه بوده، یکی از موارد مشترک که در گزارش‌های مالی ناشران این صنعت دیده می‌شد در ارتباط با بالا رفتن کم‌سابقه آمار فروش بازی‌ها به صورت دیجیتال و آنلاین بوده است. درواقع حالا مدت‌هاست که نسبت فروش نسخه‌های دیجیتال یک بازی، در مقابل نسخه‌های فیزیکی بیشتر شده و بسیاری از ناشران از آمار بالاتر فروش دیجیتال به نسبت فیزیکی خبر می‌دهند. با توجه به ادامه این وضعیت، جای تعجبی نیست که شرکت سی‌دی پراجکت نیز انتظار مشابهی را برای بازی Cyberpunk 2077 دارد. در این رابطه Piotr Nielubowicz مدیرمالی شرکت گفت:

نسبتی که انتظار داریم پیرامون فروش نسخه‌های دیجیتال و فیزیکی بازی وجود داشته باشد، که این هم با توجه به آمارهای بسیار بالای پیش خرید نسخه‌های دیجیتال است، به این صورت است که ما فاصله بیشتری میان فروش دیجیتال/فیزیکی خواهیم داشت که خوب نسبت فروش برای نسخه‌های دیجیتال بیشتر خواهد بود. اینکه این نسبت چقدر بیشتر است، ما فعلا پاسخ قطعی نداریم ولی این قطعا بیشتر از آمارهای The Witcher 3 خواهد بود و البته قطعا بیشتر از 50٪ فروش این بازی از کانال‌های دیجیتال انجام می‌شوند.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 10 دسامبر (20 آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی از طریق Backward Compatibility در کنسول‌های نسل نهمی نیز اجرا می‌شود، با این حال ورژن مخصوص نسل نهمی بازی قرار است در سال 2021 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.