نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 آذر 1399
ساعت 16:00

همه سلاحها در Hitman 3 ازقابلیت Adaptive Triggers استفاده می کنند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ IO Interactive تایید کرده که در بازی Hitman 3، تمامی اسلحه‌ها از ویژگی Adaptive Triggers کنترلر DualSense استفاده می‌کنند.

وبلاگ پلی‌استیشن یکی از جدیدترین پست‌های خود را به بازی موردانتظار Hitman 3 اختصاص داده و با همکاری سازندگان این بازی، اطلاعات جالبی را از ویژگی‌های نسخه PS5 منتشر کرده است. به صورت کلی، این بازی قرار است حتی برای دارندگان نسخه PS4 نیز بروزرسانی ویژه و ارتقادهنده نسل نهمی در PS5 دریافت کند. این بروزرسانی به صورت رایگان برای دارندگان نسخه‌های دیجیتال یا فیزیکی PS4 در PS5 عرضه می‌شود و پس از اعمال، قرار است از تمامی ویژگی‌های کنترلر جدید DualSense پشتیبانی کند.

با توجه به اظهارات Travis Barbour از مدیران ارشد IO Interactive، همه اسلحه‌ها در نسخه PS5 این بازی قادر به شبیه‌سازی واقع‌گرایانه کار با اسلحه نظیر نواخت تیر، لگد اسلحه‌ها، صداگذاری منحصربه‌فرد هر اسلحه و ... از طریق کنترلر DualSense هستند. به گفته Barbour، کار با این اسلحه‌ها عملا به صورت شبیه‌سازی است و اینکه حس و صداهای مشابهی را در زمان کار و شلیک، از طریق DualSense به بازیکنان منتقل می‌کند. و در ادامه گفته که برای مثال بازیکنان حس منحصر به فردی را در هنگام کار با اسلحه اسنایپر خواهند داشت. در اینجا فشردن دکمه R2 باعث می‌شود تا به نقطه فشار خاصی برسد و این، همزمان با آهسته شدن ریتم بازی و ایجاد حالت تمرکز (Focus effect) است. پس از این، دکمه R2 به فشار بیشتری برای اعمال شلیک نهایی نیاز خواهد داشت تا درنهایت صدای کلیک نهایی جذابی تولید کند.

از دیگر مواردی که البته قبلا هم تایید شده بود، به پشتیبانی این بازی از PlayStation VR مربوط است، و اینکه این بازی درحالت backwards compatibility در PS5، قابل تجربه در PS VR متصل به این کنسول نیز هست. به این ترتیب که همه بازیکنان PS5 این بازی، به صورت رایگان نسخه PS4 را هم دریافت می‌کنند تا در صورت تمایل به تجربه این بازی در PS VR متصل به PS5، از این نسخه از بازی استفاده کنند.

بازی Hitman 3 در 20 ژانویه 2021 (1 بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، گوگل استیدیا و پی‌سی (فقط از طریق فروشگاه اپیک به مدت یک سال) منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.