نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 آذر 1399
ساعت 18:00

بازی GhostWire: Tokyo به مدت یک سال انحصاری PS5 است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید نشان می‌دهد که بازی GhostWire: Tokyo محصول استودیو تانگو گیمز، قرار است به مدت یک سال انحصاری کنسول PS5 باشد.

صنعت گیم در طول سال 2020 شاهد تحولات بزرگی بود، و جدای از عرضه بازی‌های موردانتظار و البته عرضه کنسول‌های بازی نسل نهمی، یکی از بزرگ‌ترین خریدها در تاریخ این صنعت را نیز شامل می‌شد. درواقع خریداری شدن کمپانی Bethesda توسط مایکروسافت، باعث شد تا اندازه استودیوهای داخلی و فرست پارتی ایکس‌باکس دو برابر شود و فرنچایزهای بسیار بزرگ و محبوبی نیز به این پلتفرم راه پیدا کنند. به این ترتیب بازیکنان ایکس‌باکس خواهند توانست عناوین مختلف نظیر Fallout، The Elder Scrools، Doom، Dishonored و ... را تنها از طریق مشترک شدن در سرویس گیم پس دریافت کنند. نکته جالب پیرامون خرید بتزدا توسط مایکروسافت، این بود که مدتی قبل از انتشار این خبر فاش شد که دو بازی جدید این شرکت یعنی Deathloop و GhostWire: Tokyo قرار است به صورت انحصاری برای کنسول رقیب ایکس‌باکس، یعنی PS5 عرضه شوند.

با توجه به تیزر تبلیغاتی اخیر سونی پیرامون عناوین آینده PS5، حالا فاش شده که هر دو این بازی‌ها یعنی Deathloop و GhostWire: Tokyo قرار است به مدت یک سال به صورت انحصاری کنسولی و زماندار برای PS5 عرضه شوند. هر دو این بازی‌ها، البته برای پی‌سی نیز در روز عرضه منتشر می‌شوند؛ با این حال بازیکنان Xbox Series X|S باید به مدت 12 ماه برای تجربه آن‌هادر کنسول‌های ایکس‌باکس منتظر بمانند. به هر ترتیب این می‌تواند نکته جالبی برای بازیکنان باشد، چون مایکروسافت همان‌طور که قبلا هم وعده داده بود تغییری در شرایط انحصاری بودن این بازی‌ها اعمال نمی‌کند.

استودیو ژاپنی تانگو گیمز که زیرمجموعه کمپانی بتزدا محسوب می‌شود، پس از ساخت دو بازی از مجموعه The Evil Within حالا پروژه GhostWire: Tokyo را در دست ساخت دارد، و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک تاریخ عرضه آن مشخص شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.