نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 آذر 1399
ساعت 15:00

بر اساس یک گزارش Halo Infinite در پاییز 2021 عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به پست جدید وب‌سایت Halo Waypoint و صحبت‌های کارگردان خلاق بازی، به نظر می‌رسد که Halo Infinite با تاخیری یک ساله قرار است در پاییز 2021 منتشر شود.

Halo Waypoint اخیرا گزارش مفصل و طولانی را درباره شرایط فعلی ساخت بازی شدیدا موردانتظار Halo Infinite منتشر کرده است. براساس این گزارش که به تحولات اخیر 343 Industries و خروج برخی سازندگان ارشد این بازی نیز می‌پردازد، اشاره می‌کند که حالا Joseph Staten که قبلا رئیس تیم کمپین تک نفره بازی بود، حالا به عنوان کارگردان خلاق روی کل پروژه فعالیت می‌کند. گفتنی است که Staten در این گزارش رسما پنجره زمانی عرضه بازی برای پاییز سال آینده را تایید کرده است. در این گزارش همچنین Neill Harrison کارگردان هنری و از کارمندان ارشد بخش کانسپت آرت بازی نیز اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

به گفته Harrison، این بازی درحال حاضر ارتقاهای گرافیکی و فنی گسترده‌ای را دریافت می‌کند، که این شامل کیفیت بالاتر در بخش‌های سایه زنی، اتمسفر، global illumination، ambient occlusion و ... است. سازندگان همچنین نقدها درباره کیفیت پایین تکسچرها و بافت‌ها را نیز مورد بررسی قرار داده و با کمک تکنولوژی‌های جدیدتر به ارتقای آن‌ها می‌پردازند. این ارتقاها ظاهرا در همه بخش‌ها خواهد بود و حتی نورپردازی و کنتراست تصاویر، تاثیرات خورشید، مه و دود، کنترل‌ها، فیزیک و مدل‌ها درباره وسایل نقلیه، کاراکترها و ... را شامل می‌شود که همه این موارد، باعث می‌شوند تا محصول نهایی تفاوت بصری قابل توجهی با آخرین دمو نمایش داده شده از بازی داشته باشد. در ارتباط با بخش چندنفره بازی، که قبلا تایید شده بود که به صورت رایگان و با پشتیبانی از نرخ فریم 120FPS در Xbox Series X است، تصاویر کاملا جدیدی منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

Halo Infinite 01Halo Infinite 01

درحالی که پنجره زمانی عرضه در پاییز 2021 تایید شده، با این حال همچنان باید منتظر خبرهای بعدی درباره تاریخ دقیق انتشار بازی بود. بازی Halo Infinite درحال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دست ساخت قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.