نویسنده: ebi mohamadi پنج شنبه، 07 آبان 1394
ساعت 13:37

غیر ممکن بودن اجرای بازی های PS3 بروی PS4

3.4 از 5

غیر ممکن بودن اجرای بازی های PS3 بروی PS4

سونی بار دیگر اعلام کرد که برنامه ای برای اجرای بازیهای PS3 بروی PS4 ندارد.Jim Ryan رئیس بخش اروپای Playstation  و Shuhei Yoshida رئیس بخش جهانی بر این نکته اشاره کرده بودند که نسخه های ابتدای PS3 قابلیت اجرای بازیهای PS2 را داشتند اما کاربران علاقه زیادی نشان ندادند.PS3 ساختار بسیار خاصی دارد که بعضی از بازی ها فقط برای این ساختار ساخته شده اند که اجرای این بازیها بروی PS4 بسیار چالش برانگیز است و فعلا برنامه ای برای آن نداریم.در مراسم Paris Games Week بار دیگر اقای Shuhei Yoshida اعلام کرد برنامه ای برای اجرای عناوین نسل قبل نداریم.

ebi mohamadi | اخبار | 29/10/2015
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    سلام بر sajad-bad عزیز
    من با نظر شما موافقم . روی کنسول PS3 این قابلیت در ابتدا وجود داشت اما استقبالی به اون صورت از این قضیه نشد و سونی هم راه بهتری برای اون پیدا کرد با هزینه ی کم بازی ها رو برای PS3 تبدیل میکرد و از طریق PSN به فروش میگذاشت . کاری که با بازی های PS1 هم انجام داد . الان هم از طریق Playstation now این کار رو انجام میده . فقط کسانی که به اینترنت پر سرعت استاندارد دسترسی ندارن و سایر کسانی که حجم بالائی از دیسک اصلی PS3 رو در اختیار دارن به این قابلیت احتیاج دارن . فکر نمیکنم برای سایرین مزیتی به حساب بیاد . علاوه بر اینکه از افراد گفته شده فقط گروه کمی که برای اضافه شدن این قابلیت کمپین تشکیل دادن از اون استفاده میکنن و سایرین فقط میخوان که این قابلیت رو داشته باشن . یکجورائی عادت هست . به عنوان مثال وقتی که مدیا پلیر جدید تهیه میکنید اگر فرمتی قدیمی رو پشتیبانی نکنه تمام تلاشتون رو میکنید که قابلیت پشتیبانی از اون فرمت رو به هر روشی از بروز رسانی نرم افزاری گرفته تا تهیه ی یک سخت افزار جانبی برای اون ایجاد کنید اما خیلی کم ازش استفاده میکنید . در همین راستا قابلیت Backward Compatiblity کنسول Xbox one هم زیاد بدرد کاربرهای هموطن نمیخوره چون ما اکثرا با دیسک کپی بازی میکردیم و به دیسک اصلی دسترسی نداریم تا از این قابلیت استفاده کنیم .

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 36
    تشکر: 6
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    پرچم مایکروسافت بالاست :ey::ey:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    پروفایل psn: DoctorHunter
    رتبه لیدربرد psn: 47
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mr.Mazinani
    پرچم مایکروسافت بالاست :ey::ey:

    نمی خوام فن بوی بازی در بیارم ولی این قابلیت اجرای بازی های نسل گذشته بر روی نسل جدید زیاد چنگی به دل نمی زنه و آقای یوشیدا نگفته این امکان وجود ندارد که این قابلیتم بر روی ps4 بیاید فقط گفته کار پیچیده ای است.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.