نویسنده: Sasan چهارشنبه، 23 شهریور 1401
ساعت 09:43

از بازسازی بازی Like a Dragon: Ishin! رونمایی شد

یاکوزاهای سامورایی در راه بازار جهانی!

5 از 5

سری یاکوزا که در سال‌های پایانی نسل هفتم به دلیل تصمیمات غلطی همچون ساخت یک نسخه فرعی زامبی محور ضعیف و انتظارات تجاری غلط از جانب مدیران رده بالای سگا به نظر می‌رسید که کم کم در حال تبدیل شدن به یکی دیگر از فرنچایزهای انحصاری بازار ژاپن است، به لطف همکاری مستقیم سونی برای ترجمه نسخه‌های این مجموعه در میانه‌های دهه گذشته، در حال حاضر تبدیل به یکی از سری بازی‌های به شدت پرطرفدار سگا شده که این روزها نسخه‌های جدید آن با دوبله انگلیسی و روی تقریباً تمامی پلتفرم‌های اصلی بازار منتشر می‌شوند و شاهد عرضه مجدد نسخه‌های قدیمی‌تر به صورت بازسازی کامل یا ریمستر هم بوده‌ایم.

در این میان دو نسخه جذاب این سری که در دوران سامورایی‌ها اتفاق می‌افتادند و در سال‌های 2008 و 2014 روانه بازار شده بودند هرگز در بیرون از ژاپن در دسترس علاقه‌مندان قرار نگرفته بودند ولی امروز اعلام شد که نسخه سال 2014 تحت عنوان Like a Dragon: Ishin!  در دوم اسفند ماه سال جاری برای پلتفرم‌های PS4، PS5، PC، Xbox One و Xbox Series منتشر خواهد شد. داستان این نسخه که برای اولین بار در تاریخ سری یاکوزا با کمک آنریل انجین تولید می‌شود، متمرکز بر ماجراهای «ساکاموتو ریوما» در سال‌های پایانی قرن نوزدهم و قدرت گرفتن مجدداً نیروهای وفادار به خاندان امپراطور ژاپن است.

در سوی دیگر با توجه به اسناد درز کرده از سازمان ESRB، به نظر می‌رسد که دو نسخه فرعی این فرنچایز یعنی Judgment و Lost Judgment که به علت قراردادهای خاص بازیگران مشارکت کننده در آن تا به امروز برای رایانه‌های شخصی عرضه نشده بود هم به زودی در اختیار کاربران این پلتفرم قرار خواهد گرفت.

Sasan | اخبار | 14/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.