نویسنده: Sasan چهارشنبه، 23 شهریور 1401
ساعت 15:24

خبرهای تازه از بازی‌ های در دست تولید اسکوئر انیکس

دست پر اسکوئر انیکس برای ماه های آینده

5 از 5

شب گذشته اسکوئر انیکس از قسمت جدید برنامه Nintendo Direct حداکثر استفاده را برد و تعداد زیادی از پروژه‌های در دست تولید خود را به نمایش گذاشت که در این مطلب آن‌ها را مرور خواهیم کرد:

خبر اول به معرفی بازی ماجرایی/شبیه‌سازی جدیدی به نام Ketsugou Danshi: Elements with Emotions  اختصاص دارد که در حال حاضر فقط قرار در کشور ژاپن در سال 2023 برای پلتفرم‌های تلفن همراه در کنار نینتندو سوئیچ منتشر شود. در این عنوان کنترل شخصیت‌هایی در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد که قدرت‌های آن‌ها از عناصر شیمیایی نشأت می‌گیرد و باید با ایجاد پیوند به این افراد، جلوی نابودی دنیا در 50 روز از شروع داستان را بگیرید.

در ادامه از شروع دسترسی به نسخه دموی HARVESTELLA برای کاربران سوئیچ خبر داده شد. این بازی که پیشتر هم در مورد آن نوشته‌ایم، تلفیقی از گیم‌پلی مزرعه‌داری با سبک و سیاق نقش آفرینی ساخته‌های معمول اسکوئر انیکس را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این بازی در سیزدهم آبان ماه امسال برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

Various Daylife 2022 09 13 22 007 1280x720

رونمایی از بازسازی Romancing SaGa: Minstrel Song بخش دیگر برنامه بود که قرار است در دهم آذر ماه برای PS4، PS5، Nintendo Switch و استیم منتشر شود. این عنوان بازسازی نسخه PS2 از بازی Romancing Saga است که داستان غیرخطی آن متمرکز بر هشت شخصیت مختلف است که در سرزمین Mardias بر علیه اهریمنی ویرانگر مبارزه می‌کنند.

از بازگشت بزرگ سری Front Mission هم شب گذشته رونمایی شد و قرار است هر سه قسمت اول این مجموعه به صورت کامل بازسازی شده در زمانی زودتر از انتظار برای کنسول نینتندو سوئیچ به صورت دیجیتالی منتشر شوند. بازسازی قسمت اول ماه آینده و بازسازی قسمت دوم در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهند و قسمت سوم به دلیل اینکه هنوز به مراحل پایانی تولید نرسیده، تاریخ عرضه مشخصی ندارد. این مجموعه که داستان آن از سال 2090 آغاز می‌شود، در جهانی روی می‌دهد که جنگ‌های بزرگ آن توسط ربات‌های غول پیکر با کنترل انسان‌ها انجام می‌گیرند.

Various Daylife 2022 09 13 22 007 1280x720

خبر جذاب برای طرفداران نقش آفرینی کلاسیک، انتشار ناگهانی بازی Various Daylife برای کنسول‌های سوئیچ و PS4 به همراه پلتفرم استیم است. این بازی که اولین بار در سال 2019 روی پلتفرم اپل آرکید منتشر شده بود، از امروز در اختیار کاربران پلتفرم‌های جدید ذکر شده هم قرار خواهد گرفت.

دیگر تاریخ عرضه مهم رونمایی شده به نسخه PC بازی Triangle Strategy اختصاص دارد که در سه ماهه اول سال جاری میلادی روی سوئیچ در دسترس قرار گرفته بود و حالا به رسم اکثر عناوینی که اسکوئر انیکس در همکاری با نینتندو تولید می‌کند، قرار است در کمتر از یک ماه دیگر (بیست و دوم مهر ماه) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. این بازی تلفیقی استراتژیکی/نقش آفرینی در زمان عرضه اولیه با بازخوردهای بسیار خوبی از جانب منتقدان رو به رو شد.

Various Daylife 2022 09 13 22 007 1280x720

دیگر عنوان ویژه‌ای که علاقه‌مندان به ژانر نقش آفرینی ژاپنی برای تجربه آن لحظه شماری می‌کردند بازی Octopath Traveler II که این بار برخلافه نسخه قبلی حالت انحصاری زمانی یا کنسولی یا ... خاصی نخواهد داشت و در چهارم اسفنده ماه سال جاری برای PS4، PS5، PC به همراه نینتندو سوئیچ در سراسر جهان منتشر خواهد شد. قسمت قبلی این بازی یکی از ستایش شده‌ترین آثار سال 2018 بود که تا سال گذشته به فروش نزدیک به سه میلیون نسخه‌ای هم دست پیدا کرده بود.

خبر آخر هم به رونمایی از نسخه جدیدی از فرنچایز ریتمیک محبوب اسکوئر انیکس تحت عنوان Theatrhythm: Final Bar Line که در روز بیست و ششم بهمن ماه سال جاری برای کنسول‌های سوئیچ و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. در این نسخه 385 قطعه موسیقی از سری فاینال فانتزی گنجانده شده که با استفاده از ریتم آن‌ها گیم پلی خاص این بازی را برای پیروزی در مبارزات و پیشروی در ماجراهای مختلفی با حضور قهرمانان دوست داشتنی سری فاینال فانتزی به کار خواهید گرفت.

Sasan | اخبار | 14/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.