نویسنده: Sasan چهارشنبه، 23 شهریور 1401
ساعت 18:33

سگا از دو نسخه جدید سری Like a Dragon رونمایی کرد

داستان یاکوزای کهنه کار ادامه دارد!

0 از 5

سری بازی‌های Like a Dragon که تا قسمت ششم در بیرون ژاپن با نام یاکوزا به بازار عرضه می‌شدند، در روزی که گذشت یکی از هیجان انگیزترین روزهای تاریخ دو دهه‌ای خود را پشت سر گذاشت. در ساعات ابتدایی امروز شاهد رونمایی از بازسازی یکی از نسخه‌های فرعی تاریخی این مجموعه در جریان برنامه State of Play شرکت سونی بودیم و همچنین قبل از این برنامه هم شایعاتی در رابطه با عرضه دو گانه Judgment در رسانه‌های پخش شد که به واقعیت تبدیل شد و علاقه‌مندان از همین الان می‌توانند از طریق پلتفرم استیم به این عناوین دسترسی پیدا کنند اما بزرگترین خبرها در قالب برنامه اختصاص استودیوی RGG در اختیار عموم قرار گرفت و از دو نسخه کاملاً جدید این فرنچایز پرطرفدار رونمایی شد.

بازی اول Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name نام دارد که احتمالاً در ماه‌های پایانی سال 2023 منتشر می‌شود و داستان آن متمرکز بر قهرمان قدیمی این سری بازی یعنی «کازوما» در دورانی است که بعد از ماجراهای قسمت ششم مجبور شد زندگی گذشته خود و دوستانش را ترک کرده و در مکانی نامعلوم مخفی شود. به نظر می‌رسد که این دوران اختفاء چندان هم دوران آرامی نبوده و در نمایش اولیه یکی از افراد مرتبط با گروه سیاسی «دایجو» مأموریتی جدید بر عهده او می‌گذارد که مثل همیشگی پیچیدگی‌های بزرگی خواهد داشت. در مورد سبک و سیاق گیم‌پلی این عنوان جزئیاتی منتشر نشده است.

بازی دوم Like a Dragon 8 نام دارد که جدیدترین قسمت از سری اصلی به شمار می‌آید و کازوما را در کنار قهرمان جدید فرنچایز یعنی «ایچیبان» قرار می‌دهد و بر اساس اعلام سازندگان این عنوان بزرگترین نسخه از سری یاکوزا خواهد بود. گیم‌پلی این قسمت همانند ماجراجویی قبلی ایچیبان از طراحی نوبتی بهره خواهد برد. تاریخ عرضه احتمالی این اثر فعلاً برای زمانی نامشخص در سال 2024 در نظر گرفته شده است.

هر دو بازی جدید معرفی شده بین نسلی بوده و برای پلتفرم‌های PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series منتشر خواهند شد.

Sasan | اخبار | 14/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.