نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 بهمن 1401
ساعت 14:00

Bluepoint Games درحال حاضر سخت مشغول کار روی پروژه بعدی است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Bluepoint Games پس از سال‌ها همکاری زیرنظر پلی‌استیشن، سرانجام در سال 2021 به زیرمجموعه تیم‌های بازی‌سازی این پلتفرم پیوست و البته از آن تاریخ تاکنون، اطلاعات چندانی از پروژه بعدی این شرکت پس از عرضه نسخه ریمیک Demon’s Souls منتشر نشده است. در همین رابطه و پس از گزارش ترخیص حدود ده‌هزار کارمند از شرکت مایکروسافت، پیتر دالتون مدیر بخش تکنولوژی Bluepoint صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

[تیم ما] درحال حاضر سخت مشغول کار روی پروژه بعدی است و به همین خاطر، ما در چندین موقعیت شغلی فرصت استخدام ایجاد کردیم. به شخصه علاقه زیادی برای کار با برنامه‌نویسان rendering دارم و ما مایل هستیم که آن‌ها را در کنار خود دشته باشیم. پیرامون پروژه بعدی، [ساخت و عرضه] هر چیز خوبی به زمان نیاز دارد و وقتی که زمان مناسب فرا رسید از آن رونمایی می‌شود.

استودیو بلوپوینت، عمده شهرت خود را مدیون پورت کردن عناوین قدیمی‌تر یا ساخت نسخه‌های ریمیک از عناوین کلاسیک است و این کار را هم تاکنون به شکلی بسیار تحسین‌برانگیز انجام داده است. درصورتی که قصد گمانه‌زنی داشته باشیم، از سال 2021 به این سمت شایعات زیادی از احیا و ساخت عناوین ریمیک با مشارکت شرکت سونی نیز مطرح بوده، که از این قبیل موارد تایید نشده می‌توان به عناوین جدید سری Metal Gear Solid یا حتی نسخه ریمیک Bloodborne اشاره کرد. در این رابطه البته شایعاتی هم وجود داشته که بلوپوینت به شکل همزمان، مشغول کار روی یک پروژه کاملا تازه و مستقل نیز هست. به هر ترتیب، هیچ کدام از این گزارش‌ها رسما تایید نشده‌اند و باید به عنوان شایعه و گمانه‌زنی در نظر گرفته شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.