نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 خرداد 1402
ساعت 09:00

صفحه Metal Gear Solid Δ: Snake Eater در فروشگاه های مختلف فعال شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، کونامی سرانجام با رونمایی از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به عنوان یک نسخه بازسازی‌شده از Metal Gear Solid 3: Snake Eater، احیا شدن این مجموعه بازی را تایید کرد. رونمایی از این بازی، البته صرفا با پخش تریلر کوتاه CG صورت گرفت و در ادامه نیز با توجه به اطلاعات محدودی که منتشر شد، هنوز ابهامات زیادی درباره بازی وجود دارد.

پیرامون این بازی اخیرا فاش شده که صفحه‌های فروشگاهی مربوط به PlayStation Store و Xbox Store حالا فعال و در دسترس شده‌اند. علیرغم اینکه همچنان خبری از تاریخ عرضه یا امکان پیش‌خرید وجود ندارد، کونامی در این صفحه‌ها البته اطلاعات کوتاهی از بازی منتشر کرده که از نظر گیم‌پلی، در بخش‌هایی از عبارات «گرافیک جدید و بی‌سابقه» و «مخفی‌کاری عمیق و درگیرکننده» استفاده شده است. همچنین از نظر داستانی نیز به مواردی اشاره شده که با توجه به ماهیت ریمیک/بازسازی این عنوان، برای طرفداران قدیمی‌تر کاملا آشنا به نظر می‌رسند.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater توسط شرکت کونامی و با مشارکت استودیو Virtuos ساخته می‌شود. کونامی وعده داده که این نسخه، یک تجربه کاملا وفادار و همزمان مدرن‌شده از بازی کلاسیک MGS 3 خواهد بود که برای این کار، آن‌ها حتی تصمیم به استفاده مجدد از صداگذاری‌ها و دیالوگ‌های آن بازی نیز کرده‌اند. همان‌طور که اشاره شد، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تاریخ عرضه مشخصی ندارد، ولی ظاهرا عرضه سال 2024 برای بازی در نظر گرفته شده است. کونامی البته در ادامه سال 2023 اقدام به عرضه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 به عنوان اولین کالکشن از عناوین قدیمی سری برای اجرا در پلتفرم‌های مدرن نیز خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.