نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 خرداد 1402
ساعت 11:00

توسعه Final Fantasy 7 Rebirth مطابق برنامه پیش می رود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Square Enix سال گذشته میلادی از بازی Final Fantasy 7 Rebirth رونمایی کرد که به نوعی دنباله/قسمت دوم از همان بازی Final Fantasy 7 Remake محسوب می‌شود. در رونمایی اولیه، این شرکت اشاره کرد که انتظار دارد بازی در زمستان سال 2023 آماده عرضه شود، هرچند در ادامه کار و معرفی Final Fantasy 16 تردیدهایی در این رابطه ایجاد شد. باید توجه داشت که Final Fantasy 16 حدود سه هفته دیگر عرضه می‌شود و مشخص است بیشتر تمرکز شرکت روی توسعه این عنوان بوده است.

پیرامون این نگرانی‌ها، Yoshinori Kitase تهیه‌کننده Final Fantasy 7 Rebirth اخیرا صحبت‌های تازه‌ای مطرح کرده و گفته که مراحل توسعه این بازی نه تنها به خوبی و طبق برنامه پیش می‌رود، بلکه آن‌ها در حال حاضر در مرحله‌ای هستند که تاریخ عرضه نهایی بازی را در شرکت بررسی می‌کنند. گفتنی است که Kitase در طول چند ماه قبل نیز به همین موارد اشاره کرده بود و یک بار، اشاره داشت که فرایند توسعه بازی با سرعت فوق‌العاده‌ای دنبال می‌شود. در رابطه با این بازی، جزئیات خیلی زیادی در دسترس نیست، با این حال اشارات جسته و گریخته به سیستم مبارزات پیشرفته‌تر به نسبت Gambit System بازی Final Fantasy 12 یا دنیای بسیار بزرگ و قابل گردش، با توجه به قدرت SSD کنسول PS5 اشاراتی شده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در حال حاضر به صورت انحصاری کنسولی PS5 در دست ساخت است. پس از این بازی، مراحل ساخت قسمت سوم و پایانی از سه‌گانه ریمیک Final Fantasy 7 شروع خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.