نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 خرداد 1402
ساعت 11:00

مشخصات سخت افزار موردنیاز نسخه پی سی بازی Starfield مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی شدیدا موردانتظار استارفیلد، حضور مهمی را در رویداد اخیر Xbox Games Showcase داست که البته مدت‌ها بود طرفداران منتظر آن بودند. این بازی بلافاصله در قالب یک برنامه اختصاصی و جداگانه Starfield Direct، به شکل مفصل‌تری مورد بحث قرار گرفت و نمایش‌های داستانی و گیم‌پلی طولانی‌تری از آن نیز پخش شد که در مجموع، بازخوردهای بسیار عالی نیز دریافت کرد. به این ترتیب مطابق انتظار، به نظر می‌رسد که طرفداران باید منتظر یک تجربه جاه‌طلبانه و پرعمق از اکتشافات فضایی باشند. پیرامون این بازی، شرکت بتزدا عرضه همزمان برای پلتفرم PC را هم تایید کرده که در این رابطه، اخیرا مشخصات سخت‌افزار موردنیاز برای اجرا نیز توسط فروشگاه استیم فاش شده است. شما در ادامه می‌توانید این مشخصات را مشاهده کنید.

starfield pc requirements

همان‌طور که در جدول نیز مشاهده می‌شود، برای تجربه بازی در هر دو حالت حداقل و توصیه‌شده بایستی از حافظه پرسرعت SSD استفاده شود. در اینجا همچنین به فضای ذخیره 125 گیگابایتی و همچنین حداقل 16 گیگابایت حافظه رم نیز نیاز است.

Starfield در روز 6 سپتامبر (15 شهریور) برای Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود که مشترکین سرویس گیم پس، می‌توانند بازی را به صورت رایگان و در روز عرضه دریافت کنند. همچنین پیرامون نسخه‌های کنسولی، کارگردان بازی یعنی تاد هاوارد اخیرا تایید کرده که در Xbox Series X بازی با مشخصات قفل‌شده و غیرقابل تغییر 4K/60fps و در Xbox Series S نیز بازی صرفا با مشخصات 1440p/30fps اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.