نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 خرداد 1402
ساعت 09:00

اسپنسر معتقد است Starfield به رشد سرویس گیم پس کمک خواهد کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر اخیرا در مصاحبه‌ای پیرامون سرویس گیم پس، عرضه بازی موردانتظار Starfield و ... صحبت‌های تازه‌ای انجام داده و گفته که آن‌ها قطعا از عرضه این بازی، حتی با در نظر گرفتن دسترسی روز عرضه و رایگان مسترکین گیم پس به آن درآمدزایی خواهند داشت. به گفته او، مایکروسافت و ایکس‌باکس برنامه گسترش حوزه نفوذ سرویس گیم‌پس را دارند و عرضه بازی استارفیلد به شرکت در این هدف کمک می‌کند. او در ادامه این توضیحات را مطرح کرده است.

اجازه بدهید مثالی را با بازی Halo 2 بزنم و اینکه می‌خواهیم این عنوان را عرضه کنیم. ما خوب این بازی را روی نینتندو یا سونی که عرضه نمی‌کنیم. هیچ‌وقت کسی از من نمی‌پرسید که با این شرایط وضعیت هزینه ودرآمد برای ساخت و عرضه بازی چطور خواهد بود. چون ما بازی را در هرجایی که می‌توان فروخت نمی‌فروشیم. چیزی که در کسب و کار سبک قدیمی کنسول‌ها مطرح بود، این است که شما چقدر کنسول قرار است بواسطه عرضه Halo 2 بفروشید و اینکه بازیکنانی که به این طریق آمده‌اند قرار است چه مدت در پلتفرم فعال بمانند و چقدر بازی بخرند. سوال این است که از نظر هزینه‌کرد آیا این روش مطلوب است که ما یک بازی را در حالت انحصاری نگه داریم؟

وقتی به سرویس اشتراکی Game Pass نگاه می‌کنم، باید بگویم که بله ما قطعا از Starfield درآمدزایی خواهیم داشت و این برنامه ما هست. و ما این سرویس را گسترش خواهیم داد و ایکس‌باکس پلتفرم بهتری در هر دو حوزه کنسول و پی‌سی خواهد شد. برای ما، برنامه اصلی گسترش دادن حوزه نفوذ پلتفرم است و فکر می‌کنیم که بازی‌های مهمی مثل Starfield محرک خوبی برای رشد سرویس گیم پس در پلتفرم‌های مختلف خواهند بود.

گفتنی است که Starfield به عنوان موردانتظارترین عنوان پیش روی ایکس‌باکس، حضور پررنگ و موفقی در رویداد اخیر Xbox Games Showcase داشت و نمایش‌های جدیدی نیز از آن به اشتراک گذاشته شد. این بازی در روز 6 سپتامبر (15 شهریور) برای Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود و مشترکین سرویس Game Pass نیز می‌توانند بازی را در روز عرضه به صورت رایگان دریافت کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.