نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 تیر 1402
ساعت 11:00

سری Final Fantasy تاکنون بیش از 180 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های قدیمی و بسیار محبوب Final Fantasy، احتمالا مهم‌ترین فرنچایز شرکت اسکوئر انیکس و پرچمدار اصلی این کمپانی ژاپنی محسوب می‌شود. درواقع این سری بازی‌ها از زمان شروع حیات خود تاکنون، شاهد انتشار بازی‌های پرفروش و موفق از نظر طرفداران و منتقدان بوده‌اند و جای تعجبی نیست که پس از عرضه ده‌ها بازی و محصول مرتبط در طول حدود 35 سال، اخیرا مشخص شده که فروش سراسری بازی‌های سری از مرز 180 میلیون نسخه عبور کرده است.

گزارش اخیر که توسط Square Enix به صورت رسمی تایید شده، این شرکت اعلام کرده که از سال 1987 تاکنون و به صورت مجموع بیش از 180 میلیون نسخه از بازی‌های سری Final Fantasy را به فروش رسانده است. گفتنی است که این آمار براساس فروش بازی‌های اصلی سری در کنار عناوین فرعی آن در تمامی پلتفرم‌های مقصد بوده است. گفتنی است که جدیدترین بازی سری یعنی Final Fantasy 16، به تازگی عرضه شده و فروش دوره لانچ بیش از سه میلیونی را هم تجربه کرده است. شما می‌توانید بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این عنوان را نیز مطالعه کنید.

پس از عرضه موفق Final Fantasy 16، اسکوئر انیکس درحال آماده‌سازی خود برای انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth می‌شود. گفتنی است که این عنوان درواقع قسمت دوم از بازی Final Fantasy 7 Remake عرضه سال 2020 است که از ابتدا به عنوان یک سه‌گانه برنامه‌ریزی شده بود. این بازی البته هنوز تاریخ انتشار خود را مشخص نکرده، ولی انتظار می‌رود که در اوایل سال 2024 منتشر شود. گفتنی است که شایعات و گزارش‌های غیررسمی از احتمال ساخت بازی‌های ریمیک از Final Fantasy 9 و Final Fantasy 10 نیز وجود داشته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.