نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 07 دی 1402
ساعت 20:30

بازی Stellar Blade در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پست اخیر بلاگ پلی‌استیشن درباره‌ی بازی‌های سال آینده تأیید کرد که بازی اکشن-ماجراجویی موردانتظار استودیوی Shift Up و کمپانی سونی، حالا قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ میلادی به‌صورت رسمی عرضه شود.

بازی Stellar Blade در ابتدا با نام «Project Eve» معرفی شد و طبق برنامه‌های استودیوی Shift Up، انتظار می‌رفت که در سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار بگیرد. اکنون که به اواخر سال میلادی جاری نزدیک شده‌ایم و به استقبال سال ۲۰۲۴ خواهیم رفت، به‌نظر می‌رسد که تاریخ عرضه‌ی جدید این عنوان یا حداقل سال انتشار آن مشخص شده و تا پایان سال آینده شاهد انتشار بازی Stellar Blade خواهیم بود.

با این حال، هنوز توسعه‌دهندگان بازی Stellar Blade بازه‌ی زمانی دقیقی را مشخص نکرده‌اند و به مبهم‌ترین شکل ممکن، تنها می‌دانیم که این عنوان در میان بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ برای سال ۲۰۲۴ قرار خواهد گرفت.

این موضوع همچنین تأیید می‌کند که نباید انتظار عرضه‌ی زودهنگام بازی Stellar Blade در اوایل سال جدید میلادی را داشته باشیم و این بازی احتمالاً برای سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ یا حتی بعدتر از آن برنامه‌ریزی شده است. از آن‌جایی که تأیید سال انتشار این بازی به‌صورت بی‌سروصدا انجام گرفت، باید منتظر ماند و دید که آیا استودیوی Shift Up نیز این خبر را به‌شکل رسمی اعلام خواهد کرد یا خیر.

علاوه‌بر این‌ها، همچنان توضیحی درباره‌ی دلیل تأخیر خوردن این عنوان ارائه نشده اما با توجه به جاه‌طلبانه بودن پروژه‌ی Stellar Blade، می‌توان انتظار داشت که توسعه‌ی این بازی با مشکلات خاص خودش همراه بوده است. همچنین باید اشاره داشت که استودیوی Shift Up تاکنون درباره‌ی انتشار بازی Stellar Blade برای کنسول‌‎های نسل قبلی یا سایر پلتفرم‌ها حرفی نزده اما به دلیل تمرکز این استودیو روی قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن ۵، احتمالاً خبری از پورت‌های دیگر نباشد و توجه اصلی این استودیو صرف ارائه‌ی تجربه‌ی کاملی به کاربران پلی استیشن ۵ شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.