نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 29 دی 1402
ساعت 04:00

بازی Indiana Jones and the Great Circle رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت سرانجام از بازی ایندیانا جونز با نام «Indiana Jones and the Great Circle» رونمایی کرد.

نمایش Developer_Direct ایکس باکس که میزبان بازی‌های مختلفی مانند Avowed و Senua’s Saga: Hellblade 2 بود، در نهایت با اولین تریلر بازی Indiana Jones and the Great Circle به پایان رسید.

به گفته‌ی سازندگان بازی، این عنوان از نظر داستانی بین فیلم‌های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade از سری ایندیانا جونز قرار دارد و از ظاهر هریسون فورد برای این بازی استفاده می‌شود اما وظیفه‌ی صداپیشگی او به تروی بیکر سپرده شده است. تریلر رونمایی از بازی Indiana Jones and the Great Circle، مناطق مختلفی را به نمایش می‌گذارد و از جنگل و بیابان گرفته تا پایگاه نازی‌ها را دربرمی‌گیرد.

با تأیید استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames)، این عنوان عمدتاً به‌صورت اول‌شخص خواهد بود اما المان‌های زاویه‌ی دید سوم‌شخص نیز در کات‌سین‌های بازی، جابه‌جایی‌های محیطی و حل پازل‌ها به بازیکنان ارائه می‌شود. با این حال، بازی Indiana Jones and the Great Circle به‌طور کلی یک عنوان اول‌شخص به حساب می‌آید و از توانمندی‌ها و تجربیات ماشین‌گیمز، سازندگان بازی‌های شوتر اول‌شخص محبوبی مانند Wolfenstein: The New Order و Wolfenstein II: The New Colossus، به‌نحو احسنت استفاده خواهد کرد.

از حل معماها گرفته تا مخفی‌کاری و مبارزات مستقیم با دشمنان، بازی Indiana Jones and the Great Circle قصد دارد تا تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای را به طرفداران ایندیانا جونز ارائه دهد و بازیکنان را به مناطق مختلفی مانند واتیکان یا بیابان‌های مصر ببرد. همان‌طور که از یک بازی جدید با محوریت ایندیانا جونز انتظار می‌رود، معماها و پازل‌ها حضور پررنگی در این عنوان دارند و برخی از آن‌ها در محیط مخفی شده‌اند و کاملاً اختیاری هستند. شلاق نمادین این شخصیت نیز نقش مهمی را در گیم‌پلی ایفا خواهد کرد و هم به‌عنوان عامل حواس‌پرتی در جریان مخفی‌کاری‌ها و هم به‌عنوان سلاح قابل اعتنایی در جریان مبارزات به کار خواهد آمد. علاوه‌بر این موارد، بازیکنان با کمک شلاق ایندیانا جونز می‌توانند در محیط نیز جابه‌جا شوند و از آن در قالب ابزاری کاربردی برای حل معماها کمک بگیرند.

همان‌طور که شایعات قبلاً خبر داده بودند، بازی Indiana Jones and the Great Circle در سال ۲۰۲۴ میلادی برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | اس در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.