نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 30 دی 1402
ساعت 16:15

فروش بازی Palworld در عرض ۲۴ ساعت از دو میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Pocketpair به‌تازگی خبر داد که فروش بازی Palworld در عرض ۲۴ ساعت پس از انتشار رسمی، به بیش از ۲ میلیون نسخه رسیده است.

این بازی که در ۸ ساعت اول پس از عرضه‌اش موفق شد تا بیش از یک میلیون نسخه را به فروش برساند، به‌صورت همزمان میزبان بیش از ۳۰۰ هزار بازیکن در استیم نیز بود و طبق پایگاه اطلاعاتی استیم (SteamDB)، تا ساعاتی پیش به آمار کاملاً غیرمنتظره‌ی ۵۶۱٬۲۷۸ بازیکن همزمان رسید. چنین عملکرد فوق‌العاده‌ای، بازی Palworld را در رتبه‌ی دوازدهمین بازی پرطرفدار تاریخ استیم از نظر تعداد بازیکن همزمان قرار می‌دهد و حتی از عناوین شناخته‌شده و مطرحی مانند Destiny 2 و Valheim و Among Us و Grand Theft Auto 5 نیز پیشی می‌گیرد.

نکته‌ای که دستاورد تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Palworld را حتی شگفت‌انگیزتر می‌کند، این موضوع است که ساخت بازی از ۳ سال پیش و با تیمی ۴ نفره آغاز شد. استودیوی Pocketpair به‌مرور زمان گسترش پیدا کرد و میزبان اعضای بیشتری شد. همزمان با رشد این استودیو، مقیاس بازی Palworld نیز روزبه‌روز افزایش یافت تا جایی که حالت دسترسی زودهنگام این بازی (Early Access) بیش از ۱۰۰ «Pal» را در اختیار بازیکنان می‌گذارد و هم‌اکنون بالای ۳۵۰ آیتم در یک دنیای بزرگ و جذاب در دسترس قرار گرفته‌اند. این استودیو قصد دارد تا به‌زودی حالت‌های PvP، باس‌های Raid، تبادل بین بازیکنان و امکان کراس‌پلی (بازی بین پلتفرم‌های مختلف) را نیز به بازی اضافه کند و سیستم ساخت‌وساز را بهبود دهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.