نویسنده: FariD یکشنبه، 01 آذر 1394
ساعت 10:38

کدام بازی های PS2 را دوست دارید روی PS4 خود بازی کنید؟

4.5 از 5

پس از انتشار خبر پرسروصدای سونی مبنی بر عرضه نمونه ساز PS2 برای کنسول PS4، حال کمپانی سونی طی توییتی در حساب کاربری خود از هواداران خود خواسته است که اعلام کنند کدام بازی های کلاسیک کنسول PS2 را دوست دارند روی آخرین نسل کنسول خانگی خود امتحان نمایند.
استودیوی خارجی توسعه سونی واقع در اروپا (Sony XDEV) دیروز در حساب توییتر خود این سوال را مطرح کرد و به سرعت با انبوهی از پاسخ ها مواجه شد، پاسخ هایی از گیمرهای معمولی گرفته تا پاسخ آقای پائول راتچینزکی از شرکت Evolution Studios. تعجبی ندارد که یکی از عناوین پرطرفدار کنسول PS2 بازی WRC:Rally است که توسط توسعه دهنده بازی DriveClub عرضه شده بود و علاقه مندان خواهان انتشار نسخه نمونه سازی آن برای PS4 هستند. SOCOM نیز به عنوان یکی از تجارب منحصر به فرد بازی چندنفره آنلاین، گزینه محبوبی در پاسخ های هواداران بود.
برای دستیابی به توییت گفته شده می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://twitter.com/SonyXDevEurope/status/667627036496777216

شایان ذکر است که کنسول PS4 شرکت سونی تنها کنسول پس از PS2 است که تاکنون هیچ سازگاری ای با بازی های نسل یا نسل های قبلی خود نداشته، چرا که PS2 هم به گیمرها اجازه تجربه بازی های PSOne رو می داد و مدل های اولیه PS3 نیز امکان تجربه بازی های دو نسل قبلی کنسول های سونی را در اختیار شما قرار می دادند. با این حال شرکت سونی سرمایه گذاری سنگینی در سرویس ابری PlayStation Now کرده است. این سرویس در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد دسته متنوعی از بازی های PS3 را بازی کنند، اما هنوز بازی های PS2 و PSOne در زمره بازی های سازگار با این سرویس جای نگرفتند.
حال که سخن از PS Now به میان آمد بد نیست یادآوری کنیم که سونی اخیراً 105 عنوان جدید را برای کاربران امریکای شمالی در این سرویس جای داده است، که از این میان 21 عنوان مربوط به شرکت کپکام، توسعه دهنده سری Resident Evil، می باشد. سرویس PS Now اخیرا برای کاربران بریتانیا نیز قابل دسترسی شده است و این کاربران می توانند با پرداخت مبلغ ماهیانه 13 پوند به عضویت این سرویس درآیند و از بازی های متنوع و کلاسیک PS3 بر روی کنسول PS4 خود لذت ببرند. خوشبختانه در رویداد PlayStation Experience که در اواخر آذرماه در سان فرانسیسکو برگزار می شود می توانیم خبرهای بیشتری را از برنامه های نمونه ساز PS2 یا PS2 Emulator بشنویم و علاوه بر آن، شنیده ها حاکی از آن است که بازی های جدید PS4 از قبیل Beyond: Two Souls و Resident Evil Zero HD Remaster و Street Fighter V قرار است در این فستیوال رونمایی شوند.

FariD | اخبار | 22/11/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.