نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 17 آذر 1394
ساعت 01:28

ریمیک Final Fantasy Vll با Unreal Engine ساخته خواهد شد

3 از 5

Square Enix بخاطر استفاده از تکنولوژی ساخت خود در خلق نسخه های مختلف فاینال فانتزی شهرت دارد . موتور گرافیکی White Engine که بعدها به Crystal Tools هم شهرت یافت ،عامل اصلی طولانی شدن بیش از حد زمان تولید Final Fantasy Xlll به حساب می آید که اشاره ی مستقیم به مشکلات اصرار Square Enix بر استفاده از تکنولوژی ساخت خود دارد . Final Fantasy XV نیز قرار است با استفاده از موتور نسل هشتم Square Enix یعنی Luminous ساخته شود . اما مورد قابل توجه استفاده ی Square Enix از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 برای ساخت Final Fantasy Vll است . تغییر سیاستی که در مورد Kingdom Hearts 3 نیز قرار است اتفاق بیفتد . اینکه یک کمپانی موتور گرافیکی ساخت خود را کنار گذاشته و از موتور دیگری برای ساخت بازی استفاده کند، اتفاق قابل بحثی است. اتفاقی که مسئولان پروژه ی فاینال فانتزی 7 در Square Enix درباره ی آن چنین گفته اند :
"ما از اهمیت بسیار زیاد Final Fantasy Vll برای طرفدارانمان آگاه هستیم و از اینرو تصمیم گرفتیم بر اساس نیازمان از ابزار فوق العاده ای که Unreal Engine در اختیارمان میگذارد برای ساخت این عنوان بشدت مورد انتظار بر روی کنسول های نسل هشتم استفاده کنیم "
در ادامه Yoshinori Kitase کارگردان بازی گفته است :
" کار کردن با تیم Epic در ساخت ریمیک Final Fantasy 7 و برخورداری از پشتیبانی آنها در روند ساخت بازی بسیار ارزشمند است و ما بخاطر این همکاری بسیار هیجان زده هستیم . امیدوارم نتیجه ی این همکاری محتوائی ارزشمند و در خور طرفداران Final Fantasy 7 باشد که مدت زمان بسیار طولانی منتظر عرضه ی ریمیک آن بوده اند "

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.