نویسنده: FariD سه شنبه، 17 آذر 1394
ساعت 08:00

توسه دهنده Final Fantasy 7 Remake رسماً از اپیزودی بودن این بازی خبر داد

5 از 5

آقای تتسویا نومورا، کارگردان عنوان Final Fantasy 7 Remake، توضیحات بیشتر و دید بهتری را از تصمیم شرکت Square Enix مبنی بر انتشار این بازی به شدت مورد انتظار سبک RPG کنسول PS4 در قالب اپیزودی ارائه داد.

آقای نومورا در گفتگو با نشریه خبری «دنگکی آنلاین» اعلام کرد که این بازی، که ریمیک کاملی از عنوان پلی استیشنی عرضه شده در سال 1997 که میلیون ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفت می باشد، اگر می خواست که به صورت تک نسخه عرضه شود باید یک جورهایی تراش می خورد.

وی گفت: «اگر زمان خود را صرف یک بازی تک نسخه می کردیم، مجبور بودیم بخشی از آن را خلاصه کنیم. در این صورت چاره ای نداشتیم جز این که چندین بخش را حذف کنیم، و بخش هایی را اضافه نماییم؛ لذا به جای بازسازی بازی به صورت یک نسخه کامل، تصمیم گرفتیم آن را به چند بخش تفکیک و هر بخش را در زمان مناسب عرضه کنیم».

عنوان Final Fantasy VII Remake در طول کنفرانس خبری شرکت سونی در نمایشگاه PlayStation Experience 2015 که در همین هفته برگزار گردید رونمایی شد. در این فستیوال، نخستین تریلر از گیم پلی بازی نیز به نمایش در آمد. پس از آن شرکت Square Enix طی یک کنفرانس خبری دیگر اعلام کرد که این پروژه یک سری چند قسمته خواهد بود؛ خبری که با واکنش های مختلف از سوی جامعه بازی بازها همراه شد. همچنین به نظر می رسد که این بازی از نظر نبردها، اکشن محورتر باشد.

گفتنی است که Final Fantasy VII در سال 1997 برای کنسول PS1 عرضه شد و به عنوان یکی از بهترین بازی های رایانه ای در تمام اعصار مشهور شده است. همین بازی بود که این فرنچایز را در غرب جذاب گرداند. این بازی به قدری موفق عمل کرد که کمپانی Square Enix داستان آن را با یک سری عناوین فرعی و فیلمی به نام Final Fantasy VII: Advent Children بسط داد. این شرکت نخستین تیزر از ریمیک احتمالی این بازی را در سال 2005 در طول یک نمایشگاه مختص PS3 ارائه کرد.

شرکت Square Enix پیشتر اعلام کرده بود که این ریمیک، بین عناصر اکشن و استراتژی تعادل برقرار خواهد کرد و در عین حال کیفیت بصری کاراکترها را تا سطح نسخه Advent Children بالا خواهد برد. این بازی قرار است نخست برای کنسول PS4 عرضه شود اما هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار آن ذکر نشده است.

میتونید مراسم PSX 2015   رو از اینجا دانلود کنید

 

 

FariD | اخبار | 08/12/2015
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    سبک اپیزودیک برای عناوین خاص میتونه جذاب باشه . فکر نمیکنم برای فاینال فانتزی جواب بده .
    من با اپیزودیک شدن فاینال فانتزی 7 مخالفم :bored:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.