نویسنده: FariD سه شنبه، 15 دی 1394
ساعت 09:02

پیش فروش هدست واقعیت مجازی Oculus Rift از فردا آغاز خواهد شد

4.67 از 5

تنها چند روز از آغاز سال 2016 سپری شده و یکی از دنبال شده ترین موضوعات این سال، معرفی صنعت واقعیت مجازی برای طیف وسیعی از طرفداران است. اکنون شما نیز می توانید در کمتر از 48 ساعت آینده با ثبت نخستین پیش فروش های دستگاه Oculus Rift، آینده را مزه مزه کنید.

آخرین خبری که در وبلاگ رسمی Oculus ثبت شده است حاکی از آن است که پیش فروش هدست Oculus Rift از ساعت 19:30 فردا 16 دی ماه (به وقت ایران) آغاز خواهد شد، هرچند که هنوز هیچ جزئیاتی از قیمت گذاری این هدست منتشر نشده است. با این حال اکثر گزارش های پیشین و نیز شایعات حاکی از آن است که این دستگاه قیمتی در حدود 350 دلار خواهد داشت. پیش فروش های Rift همچنین شامل دسترسی رایگان به عناوین پولی Lucky's Tale و Eve:Valkyrie می شود.

علاوه بر باز شدن پنجره پیش فروش این دستگاه واقیت مجازی، آقای پالمر لاکی مؤسس Oculus نیز ساعت 17:30 فردا (یعنی 2 ساعت پیش از آغاز پیش فروش) میزبانی یک جلسه AMA در شبکه Reddit را بر عهده خواهد داشت. همچنین نباید فراموش کرد که در کنفرانس CES 2016 که در همین هفته برگزار می شود، به احتمال خیلی زیاد اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه واقعیت مجازی منتشر خواهد شد.

FariD | اخبار | 05/01/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.