نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 23 دی 1394
ساعت 19:07

راه اندازی سیستم مشابه EA Access بر روی PC توسط EA

4.5 از 5

موفقیت EA Access بر روی کنسول Xbox One به قدری خوب بوده است که حالا کمپانی EA Games سیستم مشابهی را با نام Origin Access برای کاربران PC نیز راه اندازی نموده است . اگر با EA Access آشنائی ندارید باید عرض کنم که این سیستم که در قالب حق اشتراک یک ماهه تا یک ساله در اختیار کاربران قرار میگیرد ویژگی های ارزشمندی را برای مشترکین به همراه دارد که از جمله ی این ویژگی ها میتوان به :

  • عرضه ی بازی های کاملا رایگان برای کاربران EA Access به نحوی که تا زمانی که اشتراک کاربران فعال باشد می توانند از بازی هائی که توسط EA Games برای دارندگان این اشتراک رایگان شده است استفاده نمایند ( چیزی شبیه به بازی های رایگان برای کاربران Playstation Plus یا Games with Gold )
  • دسترسی زودتر نسبت به کاربران عادی به بازی های جدید عرضه شده توسط EA Games
  • تخفیف در خرید عناوین عرضه شده توسط EA برای کاربران EA Access
  • عرضه ی دموی قابل بازی عناوین آینده برای کاربران EA Access

بیشتر از یک سال است که کاربران Xbox One میتوانند از مزیت های این سیستم بر روی دستگاه خود لذت ببرند و حالا کاربران PC نیز به این گروه ملحق شده اند . متاسفانه دارندگان PS4 از امکانات EA Access بی بهره خواهند بود چرا که مدیران کمپانی سونی اعتقاد دارند سیاست های EA با سیاست های کلان این کمپانی در زمینه ی فروش اشتراک هماهنگی ندارد و ممکن است سبب ایجاد تداخل در برنامه هائی باشد که سونی برای کاربران خود در نظر گرفته است. منظور اصلی سونی از این موضع گیری را میتوان تداخل امکانات EA Access با اشتراک Playstation Plus سونی دانست .

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.