نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 28 دی 1394
ساعت 12:04

ارائه آپدیت بازی Driveclub در ماه فوریه : یکی از بی سابقه ترین آپدیت ها در دنیای بازی

5 از 5

بازی  Driveclub انحصاری PlayStation 4 بیش از یک سال است که به دنیای بازی وارد شده و تاکنون استودیوی Evolution توسعه دهنده از روند ارائه ی آپدیت های پی در پی این بازی دست نکشیده است. استودیوی Evolution اعلام کرده که آپدیت جدید این بازی در ماه فوریه (بهمن 94) عرضه می گردد و بدون شک یکی از بی سابقه ترین آپدیت ها در دنیای بازی خواهد بود. طبق آنچه که در صفحه ی رسمی توییتر این بازی اعلام شده است این آپدیت از محتوای بسیار خوبی برخوردار است و آپشن های چدید بسیاری به آن اضافه شده اند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آپدیت Driveclub به صورت رایگان عرضه خواهد شد یا فروشی خواهد بود، و یا اینکه شامل تخفیف می باشد یا نه. محتوای Season Pass مربوط به این بازی در ماه ژوئیه سال 2015 به پایان رسید.

آقای Paul Rustchynsky مدیر برنامه ریزی بازیها، در پاسخ به سوالات مربوط به رایگان یا فروشی بودن آپدیت جدید این بازی در صفحه ی توییتر اظهار کرد که جزئیات بیشتر در مورد آپدیت این بازی در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

در خبرهای دیگری که مربوط به بازی Driveclub می باشد اعلام شده است که قیمت این بازی در بخش فروش Essentials PlayStation Network تا قیمت 11.24 دلار کاهش یافته است.

 

بازی Driveclub زمانی که در ماه اکتبر سال 2014  ارائه شد خیلی مورد استقبال قرار نگرفت اما از آن زمان به بعد پیشرفت کرد و بیش از دو میلیون نسخه از آن به فروش رسید. Driveclub Bikes در اوایل 2015 ارائه شد و Evolution کماکان به روند ارائه محتوای جدید و بروزرسانی های پی در پی آن ادامه می دهد.

 

م.حافظ | اخبار | 18/01/2016
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.