نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 29 دی 1394
ساعت 16:00

بازی Dying Light Enhanced Edition آماده ی عرضه میباشد

4 از 5

بازی Dying Light Enhanced Edition ساخته ی استودیوی Techland که ساخت Dead Island را نیز در پرونده ی کاری خود دارد مراحل ساخت را به پایان رسانده و آماده ی عرضه میباشد و یا در اصطلاح Gold شده است . این خبر امروز به همراه تریلری از نسخه ی Enhanced شده ی بازی منتشر شد . البته این تریلر بیشتر بر روی توضیح محتوای بخش Bounties که قرار است بعنوان یک DLC برای نسخه ی اصلی بازی نیز عرضه شود تمرکز دارد . سرپرست بخش طراحی بازی Maciej Binkowski اعلام کرده است :

" حالا که بازی Gold شده است می توانیم در رابطه با آن صحبت کنیم و به سوالات بسیاری که کاربران از ما در باره ی بازی پرسیده اند پاسخ دهیم . در Dying Light با وجود اینکه ممکن است تا بحال بیشتر چالش های موجود را تجربه کرده باشید اما همیشه بازی جذابیتی هائی به همراه دارد که شما را وادار میکند دوباره پا در دنیای Dying Light بگذارید . چیز هائی که در Dying Light Enhanced Edition محیا شده اند ، علاوه بر بهبود گرافیک و هوش مصنوعی چالش های جدیدی هستند که علاقه مندان میتوانند خود را درگیر آنها نموده و چه بهتر که با همراهی دوستان و در قالب Co-Op این چالش ها را تجربه نمایند . "

نسخه ی Enhanced Edition بازی قرار است 9 فبریه ( 20 بهمن ماه 94 ) برای کنسول های نسل هشتم بهمراه PC عرضه شود . در زمان عرضه آپدیتی برای نسخه ی عادی بازی نیز بصورت رایگان منتشر خواهد شد و بهبود های گرافیکی و هوش مصنوعی را برای این کاربران نیز مهیا  خواهد ساخت. محتوای اضافی The Following نیز در همین تاریخ و با قیمت 20 دلار در اختیار کاربران خواهد گرفت . الیته افرادی که DLC Pass بازی Dying Light را به قیمت 30 دلار خریداری نموده باشند The Following را دریافت خواهند کرد . محتوای اضافی The Following در نسخه ی Enhanced Edition موجود میباشد .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.