نویسنده: FariD یکشنبه، 11 بهمن 1394
ساعت 10:43

چند خبر از Final Fantasy XV و تصاویر جدیدی از این بازی

4.5 از 5

آقای هاجیمه تاباتا کارگردان عنوان Final Fantasy XV در گزارشی زنده که توسط شرکت اسکوئر انیکس برگزار شد، در مورد رویدادی صحبت کرد که قرار است در آن شاهد اعلام تاریخ رسمی انتشار بازی باشیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این رویداد با نام Uncovered: Final Fantasy XV در تاریخ 30 مارس (ساعت 6:30 روز 12 فروردین 1395 به وقت ایران) در شهر لس آنجلس برگزار می شود. این رویداد به صورت زنده نیز پخش خواهد شد.

در خبری دیگر، ایشان طی یک رویداد زنده در شوی بازی Taipei اطلاعات بیشتری را در مورد توسعه بازی در اختیار طرفداران قرار داد.
آقای تاباتا پس از اینکه یک بار دیگر بر انتشار همزمان این بازی در امریکای شمالی، اروپا، ژاپن و سایر مناطق آسیا تاکید کرد، اعلام کرد که تعداد 9 شرکت از آسیا، شامل شرکت از پیش اعلام شده Xpec از تایوان، در حال حاضر از توسعه این بازی پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال شرکتی از شانگهای بر روی توسعه ابزارها و محیط بصری بازی تمرکز دارد.
کاملا واضح و مبرهن است که سایز و دامنه وسیع این بازی شرکت اسکوئر انیکس را بر آن داشته تا خیلی از محتواهای این بازی را به منابع خارجی بسپارد؛ در آسیا هم کم نیستند از این شرکت هایی که توانایی فنی لازم را برای انجام چنین کاری داشته باشند.در بالای این اعلامیه همچنین تصاویر جدید و آرت ورک های این بازی به نمایش در آمد. این تصاویر را می توانید در زیر مشاهده کنید. همانطور که در تصویر اول می بینید، ماشین Noctis یک سقف کروک دارد که می تواند به هنگام بارش باران از آن استفاده کند.
                                                                 

FariD | اخبار | 31/01/2016
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.