نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 11 بهمن 1394
ساعت 12:29

ورود کاراکتر Arbiter به بازی Killer Instinct

3 از 5

 پس از ورود کاراکتر Rash (از کاراکترهای بازی Battletoad) به بازی Killer Instinct ، استودیوی توسعه دهنده Iron Galaxy  اعلام کرد که کاراکترهای مهمان دیگری نیز به شخصیتهای بازی Killer Instinct اضافه خواهند شد. به نظر می رسد که دومین کاراکتر مهمان مشخص شده است و احتمالاً شخصیت Arbiter از مجموعه بازی Halo می باشد.
شرکت مایکروسافت تریلری برای اعلام ورود کاراکتر
Arbiter به بازی Killer Instinct ارائه کرده است. این تریلر فقط صحنه ی حضور Arbiter را نمایش می دهد و صرفاً در جهت معرفی و اعلام حضور Arbiter در بازی Killer Instinct می باشد. احتمالاً تریلر اصلی و کامل مربوط به جزئیات حضور و نحوه ی عملکرد کاراکتر Arbiter در بازی Killer Instinct بعداً ارائه می شود.
استودیوی توسعه دهنده
Iron Galaxy  قبلاً اعلام کرده بود که فقط دو کاراکتر مهمان به فصل سوم بازی Killer Instinct اضافه خواهند شد. طبق شواهد موجود به نظر می رسد که این دو کاراکتر، Rash و Arbiter می باشند. اگرچه استودیوی Iron Galaxy اعلام کرده که درصورت تقاضای دوستداران Killer Instinct امکان ورود کاراکترهای مهمان دیگر نیز به این بازی وجود دارد.
درحال حاضر فصل سوم عنوان
Killer Instinct برای پلتفرم Xbox One موجود است و انتظار می رود که نسخه ی Windows 10 آن در ماه مارس برابر با اسفند 1394 عرضه گردد.

 

م.حافظ | اخبار | 31/01/2016

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.